{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
356 visninger | Oprettet:

Åh, en hardcore dag! {{forumTopicSubject}}

Ak, ja. min dag startede så klokken 6, jeg skyndte mig i bad og fik noget at spise.
Derefter blev jeg kørt på arbejde klokken syv i Bilka! Vi holder fødselsdag den næste uge, så vi havde en masse knaldtilbud, og min gruppe har 40 % på alt lego fx. Så jeg har stablet SÅ latterligt meget lego denne uge, har været på arbejde siden tirsdag og har også vagter imorger og tirsdag -..- !
Da klokken var lidt i ti strømmede kunderne ind, men kunne knap nok sparke sig frem for kundevogne !
Btw. dagen sluttede i 18 % vækst for legetøjsafdelingen, så det var schön!

Nu sidder jeg her, fuldstændigt smadret i høle, trædepuder, ankler, lægge og hofter og får mig et hvil, før det igen går løs i morgen klokken to.

Dog skal jeg lige være uartig i aften, for jeg skal til fest smiley he, det bliver hyggeligt, men hårdt..

Hvad har I lavet idag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh, en hardcore dag!
  • #1   8. aug 2010 jeg har været på min sidste jagt på en hest jeg har været så heldig at låne, men nu her han blevet solgt..

• #2   8. aug 2010 Her har jeg bare ligget på sofaen hele dagen og haft ondt af mig selv under dynen smiley (der har været mange tømmermænd på besøg efter bytur med tøsserne i går smiley )

• #3   8. aug 2010 Puuuuha, det lyder som lidt af en overlevelsesdag, haha! smiley
    Men fedt i kunne se det rykkede smiley

Jeg har været ude at ride, pakket lidt til efterskole, cyklet en lang tur og bare hygget rundt.

Og så har jeg en lille killing som plejebarn, da dens mor er en dårlig mor -.- haha smiley

• #4   8. aug 2010 har været på marked her i weekenden, og så har jeg ikke fået sovet specielt meget, og skulle tidlligt op idag og male ved mine forældre... så NU skal jeg bare hjem og kl. 10 er jeg på hovedet i seng smiley

• #5   8. aug 2010 Jamen jeg satte vækkeuret til kl 4.35 for at tage ud til min underviser kl 5.
    Så skulle jeg ride stævne på hendes hest. Har kun siddet på den 2 gange før, men blev tilkaldt lidt i "hast" da hun kom til skade og ikke selv kunne starte.
    Så jeg skulle starte LA1 og LA3 til c-stævne på den, og forventningerne var ikke for høje pga omstændighederne, men vi overraskede og fik en 4. plads i LA1 til 66,9% og en 2. plads i La3 til 68,6%, så det var super og stadig med plads til forbedringer. så kom vi hjem kl 16 og så skulle jeg pakke skoletaske og gøre klar til skolestart imorgen!!! smiley

• #6   8. aug 2010 Det er bare så synd for jer som ska i skole i morgen X/ Glad for jeg først skal starte onsdag smiley

jeg har hentet min nye hest hjem i morges, hvilket gik helt problem frit ! smiley

Også har jeg bare siddet resten af dagen og været sur over at det regner så jeg ikke kunne bruge tiden sammen med hende (fordi jeg var drivhammerende våd af at ride hende derned, så var nødt til at tage hjem for ikke at blive syg :()

Men jeg ser frem til at tage ud til hende i morgen! xD

• #9   8. aug 2010 Og nå ja, så vandt jeg også lige 450,- dog fik min underviser (og hestens ejer) den første præmiedotering.

Kommentér på:
Åh, en hardcore dag!

Annonce