{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

føler næsten alt er uoverskueligt.. {{forumTopicSubject}}

Lige et lille "trist" indelæg fra mig eller hvad man skal kalde det..

jeg startede så på mit 2. år på HTX idag, og jeg synes simpelthen det er ALT for uoverskueligt s: . vores skema er noget lort, alle lærerne er noget lort osvosv.. s:
allerede nu har jeg lyst til at pjække og vi er ikke startet op endnu? s:
udover det er der så starte 4 af mine bedste veninder fra Folkeskolen idag, og de har alle 4 ignoreret mig HELE dagen s: .
Det gjorde ikke just dagen bedre..

Føler slet ikke jeg har lyst til at gå i skole mere s:
Er virkelig kørt sur i det, og vil egentligt gerne bare droppe ud og arbejde..
men ja, ikke så nemt når man har forældre som mine..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  føler næsten alt er uoverskueligt..
  • #1   11. aug 2010 Marie- kan da godt forstå du ikke må droppe ud af dine forældre. Det ville da også være for dumt. Så har du bare gået og spildt hele sidste år- Tag da skolen færdig og vær ligeglad med de 4 trunter og de dumme lærere. Det går nok-. Tænk på dig selv og være egoistisk det er dit liv og din uddannelse det går ud over hvis du lader dig gå på af det. ;D Held og lykke med det hele

• #2   11. aug 2010 Jeg begynte at blive træt af hh midt på 2. år, men tog den nu færdig og bagefter synes man alligevel det er gået hurtigt og er glad for man hængte i.. smiley

• #3   11. aug 2010 Jeg droppede selv ud ad gymnasiet for et års tid siden, men jeg kan klart anbefale dig noget samtale-terapi (ikke en psykolog, nærmere en psykoterapeut) som kan omvende det negative til det positive. Det har hjulpet mig rigtig meget i min hverdag, når alt ser sort ud. smiley
    Hæng i, nu er du jo kommet halvvejs.

Kommentér på:
føler næsten alt er uoverskueligt..

Annonce