{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Mænd og ægteskab...??? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..
jeg tror nok også i andre har hørt om det eller været i den situation hvor mænd ikke bryder som om ægteskab som min kæreste han syntes helt bogstavligtalt det er noget fis og det gider han ikke.. Og jeg ved også godt jeg kun er 21 år og det er heller ikke nu vi snakker om...
Men har jeres kærester/ mænd også haft den indstilling og er det en instilling de er vokset fra eller var det bare tvang hvor i blev gift...???
Jeg har også sådan en holdning jeg vil ikke giftes i en kirke men hjemme hos os selv og han skal være med i planlægningen men hvorfor er det så svært for mænd og blive gift...???
jeg håber i kan give mig lidt hjælp her..
hilsen den meget mande forvirrede pige...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mænd og ægteskab...???
  • #1   17. aug 2010 Tror ærlig talt at de er fordi de er bange for at "binde sig" - at de mister deres frihed fuldstændigt.
    Sådan har min kæreste da givet udtryk for det og han er 32 år.

• #2   17. aug 2010 -- hvor gammel er din kæreste ? smiley

• #3   17. aug 2010 Præcis.. Det er fordi de er bange for at binde sig.

Jeg ved ikke om de tror vi lægger dem i håndjern og lænker dem i kælderen så snart vi er blevet gift...

• #4   17. aug 2010 Hmm, det svært.
    Jeg ved ihvertfald at jeg vil ha et, det vil min kæreste også smiley
    & jeg glæder mig utroligt.

Men ja, mænd tænker lidt mere på pengene, også kan det os være fordi de ikke sys det er "nødvendigt" med et bryllerup.
    Ja der er mange kan jo værre mange grunde.

• #5   17. aug 2010
    Ja - jeg ved heller ikke helt hvad der foregår Kristina.. man er jo sammen som før.. "bare" erklæret sin kærlighed for sig selv og andre smiley

• #6   17. aug 2010 hej jamen jeg tror i har ret..
    min kæreste syntes også det er noget fis og bruge penge på det man har jo hinanden alligevel..
    TeamT&C: min kæreste er 22 bliver snart 23.. så vi har jo også tiden for os men han er bare så meget imod det hvis jeg snakker om det så snerre han af mig og giver mig det onde blik og griner hånligt så jeg tror virkelig også han er bange for og blive bundet han tror nok jeg gir ham mundkurv på og slæber ham rundt som en hund.. haha smiley

• #7   17. aug 2010 grunden til at det er en god ting at blive gift, er at man på den måde sikre hinanden, hvis den ene nu skulle dø.

• #8   17. aug 2010 Ja - det er en fordel, ligesom så mange andre formelle ting såsom boligkøb osv... men det er nu ikke grunden til mit ønske om at blive gift smiley

• #9   17. aug 2010 ja det er også en god grund men, jeg vil nu også gerne giftes fordi så har man en stor dag en milepæl man kan huske sammen hvor man har erklæret sin kærlighed til hinanden.. Men det bliver der sgu nok ikk noget af sådan som min kærestes indstilling er..

• #10   17. aug 2010 Alice -- hvor længe har i kendt hinanden ? smiley

• #11   17. aug 2010 det har vi 2 år og en måned så det er ikke fordi det er så længe endnu..
    meen jeg har nok nogle gode år endnu og overtale ham i hehe..
    hvad med dig og din kæreste..??

• #12   17. aug 2010 hos os er det lige omvendt smiley ..

jeg sys ægteskab er opreklameret.. har ikke behov for at få papirer på min mand, og sikring kan man få ved hjælp af forskellige krydsforsikringer og testamente..

• #13   17. aug 2010 hehe.. det kommer nok smiley
    Vi har været sammen i ca. 1,5 år,

• #14   17. aug 2010 Sådan er min kæreste heldigvis ikke =)

Lige omvendt er han faktisk, han vil gerne binde sig og have familie osv. og glæder sig meget til og få børn blive gift osv,.=)

Han vil gerne giftes, og det hele . Dog er vi begge enige om det ikke skal være et kæmpe bryllup men bare et stille og roligt et =)

• #15   17. aug 2010 hehe der kan man bare se..
    jeg vil også sige at hvis jeg skal giftes så skal det heller ikke være sådan et kæmpe bryllup med 150 gæster og en kjole til 10000 men bare et lille hyggeligt bryllup med max 60 personer også vil jeg gerne ha taget et billede på min hest emil og med finn min shetter også min kæreste har sagt hvis jeg vil det så vil han også ha lov og ta et billede hvor jeg sidder i frontlæsseren på den ene af hans traktorere og hvor han hejser mig op.. hehe det skal lige siges det er veteran traktorere.. jeg syntes det er en sjov ide..

• #16   17. aug 2010 hehe... det lyder da til at han ikke er helt lukket for ideen smiley
    Mit skulle også være et helt nede på jorden..

• #17   17. aug 2010 min kæreste snakker meget om fremtiden, og om hvordan han glæder sig til at være sammen med mig resten af hans liv.. han vil også gerne giftes og have børn smiley

Han siger også til mig, at når han har været i Afghanistan igen (han skal afsted derned næste sommer for 2. gang) - så kan jeg godt regne med at få en ring når han kommer hjem igen, det synes han at jeg fortjener nu jeg skal undvære ham i 6 måneder smiley men nu må vi se, vi er begge helt overbeviste om at det skal være os, ingen af os har nogensinde følt som vi gør for hinanden :o)

• #18   17. aug 2010 ægteskab i det hele yaget det med at gifte sig er noget opblæst pis, der ingen mening i det, man giver en masse penge til ingen nytte og sækal bruge mange penge på aat blive skildt.

min kæreste og jeg har helt samme holdning

• #19   17. aug 2010 Jeg vedt godt, at jeg kun er 16 år og et eller andet sted, gudskelov for det! For jeg synes nu også at ægteskab er noget opreklameret noget, en romantisk forestilling om et liv på roser med manden man elsker. Bruge en masse penge på én dag, der alligevel hurtigt er ovre og man har jo en hver dag dagen efter igen. Samtidig kan jeg godt se det smukke i at fejre sin kærlighed, men det kan man da heldigivs ´nok finde en anden måde at gøre på smiley

• #20   18. aug 2010 De plejer at vokse fra det.

Vores venner er begyndt at blive gift og det gør at min kæreste ser at det altså ikke er så "slemt". Desuden har jeg sagt til ham at jeg synes et bryllup er en smuk fest, hvor man fejrer sin kærlighed og det kan han godt forstå. Det kristne gik jo af de fleste bryllupper for årtier siden her i dk.

• #21   18. aug 2010
    Af en eller anden grund er de knægte jeg møder ikke afskrækkede..
    Jeg er 17 og min kæreste 18 - vi har været sammen i 9 måneder..
    Han har intet problem med at lave sjov med ægteskab og børn og har intet imod det...

• #22   18. aug 2010 hej mitzy jeg syntes du har en sjov holdning og jeg kan også følge den lidt det er mange penge og bruge på en dag men det er en dag man vil huske så læng tid man lever og den vil altid være noget helt specielt..
    det kan også være fordi du ikke er så gammel endnu og måske ikke har mødt mister right endnu fordi når man gør det får man en helt anden holdning til alting..
    Jeg ville heller ikke have børn før jeg mødte min kæreste, men efter jeg har mødt ham er det så irreternde at vi ikke kan få børn..

• #23   18. aug 2010 Alice Maria: Det kan godt være min alder. smiley Altså det er ikke særlig længe siden at jeg ønskede at blive gift, men nu har jeg ændret holdning. Jeg er dog ikke total afvisende for idéen, men som udgangspunkt ser jeg ikke lige mig selv sådan lige nu. Det er altså ikke fordi jeg har fået mit hjerte knust, at jeg har skiftet holdning haha, bare lige så den er på plads. Måske kommer det med tiden og den rette mand, som du nævner ... smiley

Kommentér på:
Mænd og ægteskab...???

Annonce