{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Dine dårlige vaner ? :D {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad er dine "dårlige" /underlige vaner. :o)?

- jeg har f.eks fået den underlige vane at skrive: Haha, hver gang jeg starter en sms, også selvom det slet ikke var sjovt det den anden person skrev.
Også er jeg en af de personer der har rigtigt svært ved at få reklame sange af hjernen når jeg først har hørt dem xD , F.eks den fra Føtex! smiley FØTEX er sej!, Vi gør mere for dig! lalalala d; . syntes nu det er meget sjovt, men andre mener det er død irraterende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dine dårlige vaner ? :D
  • #1   22. aug 2010 siger Super til alt smiley

• #2   22. aug 2010 uhaa jeg har sindsyg mange dårlige vaner .
    - jeg skal altid kommentere hvis nogle gør noget dumt på gaden og jeg kommer forbi.
    - jeg er helt vildt afhængig af alt slags usundt mad.
    -jeg siger super til alt.
    Jeg har har en über sort og sarkatisk humor, der kan være svær for andre at forstå.
    -jeg kan virke meget snobbet og hoven i selskab med nye mennesker.

Ja det er ihvertfald et lille udpluk af mine dårlige vaner hehe

• #3   22. aug 2010 når jeg skal sige noget eller få fat på nogen "ej hallo, så var der også sådan noget xD"

• #4   22. aug 2010 det lyder som nogle rimelig nice vaner! smiley dem kan jeg godt lide! smiley

• #5   22. aug 2010 og det folk kan blive træt af er hvis jeg synger HELE tiden fordi der er en fucking lorte sang jeg ikke kan huske teksten på og jeg bliver bare NØD til at synge for at få den rigtig tekst frem ... ARGH - knap så fedt når folk siger "hold nu kæft med at synge xD"

• #6   22. aug 2010 Jeg har mange dårlig vaner:

- Kalder alle Ulla! - ja det gør jeg faktisk.
    - Sætter mig foran computeren lige når jeg er stået ud af sengen.
    - Snakker klog hele tiden. Selvfølgelig mest om noget jeg snakker om, men jeg ved jo efterhånden noget om alt.
    - Snakke babysprog med børn og dyr.
    - Dømmer altid folk inden jeg har snakket med dem.
    - Skifter hele tiden mellem nye ord, som er et hit en måned af gangen.
    - Drømmer om ting jeg ikke kan få.
    - Lader min ting ligge og flyde over det hele
    - Osv.

• #7   22. aug 2010 mmmh, jeg har såden en trang til at skrive HAHAHAHAH! . men , ja smiley .

Jeg har det også med at synge rigtigt højt når jeg er alene, det bare ik smart når man har glemt at døren til haven står åben, og man pluslig hører folk der går forbi undefor skriger af grin xD

• #8   22. aug 2010 Har en dårlig vane med at sige Hvad, selvom jeg godt hørte hvad der blev sagt.. 0)

• #9   22. aug 2010 har da et par stykker..
    -hører kun det jeg gider at høre
    -er ALT for nysgerrig
    -leger med min piercing
    -siger 'eow' tit
    -har en underlig sort humor, mange ikke forstår ^^
    -falder tit i staver
    -synger meget,- kan bare aldrig teksterne.. -.-

• #10   22. aug 2010 Eberlein

Hah , kan liige se for mig at du sidder der hjemme med hunden og synger højt mens folk ude på gade skriger af grin ! xD hah

• #11   22. aug 2010 Jeg syntes godt nok det er nogle nice vaner! :o) . haha ..

- nillarh , ja, jeg er pænt hardcore når jeg er alene ! smiley miav!

• #12   22. aug 2010

Okay, nu er legen ikke sjov mere! smiley
    Der er en 17 årig dreng der lige har anklaget mig for at være gammel fordi jeg brugte ordet medvind.. wtf!
    jeg skulle lige til at skrive: HAHAH til ham, men så blev jeg lidt fornærmet! smiley det ikke iorden at kalde mig gammel, det er kun en månede siden at jeg var 17? smiley hahah

• #13   22. aug 2010 Eberlein

Det ved jeg jo du er . smiley

Regner med at komme til at vaske underlaget imorgen. smiley

• #14   22. aug 2010 Karina44 - haha, nej jeg mener heller ikke at jeg på nogen måde er gammel ! smiley

- Nillarh - lyder bare fedt! smiley

• #15   22. aug 2010 jeg roder enooormt meget,
    jeg glatter hår hele tiden smiley ( jajaja det ikke sundt for håret )
    siger "nå", til rigtig mange ting, hvis jeg ikke synes om det eller bare ikke gider at svare
    siger "nice" hele tiden smiley
    piller ved min ene ørering hvis jeg bliver nervøs smiley
    åbner køleskabet 100000 gange på en dag, men det er sjældent jeg tager noget at spise smiley
    chilipeanuts.... har ingen forklaring - de smager bare fantastisk
    "øh nej, det kan/må du faktisk ikke" hvis folk spørger om noget... glemmer bare at det ikke er alle der kender mig godtnok til at se det er for sjov smiley

• #16   23. aug 2010 Ihh had over dårlige vaner
    her er lidt af mine

retter alt alt for tit på mit hår xD Og af en eller anden grund, kommer det ikk til at sidde bedre smiley
    bliver næsten altid sur hvis min kæreste holder mig fast, og to sekunder efter fortyder jeg x) hader mig for det, og fatter ikk hvorfor jeg gør det smiley Det starter altid et skænderi x)
    Og så siger jeg aha til stort set alt, og lyder alt for tit mega lige glad med hvad folk fortæller mig smiley

• #17   23. aug 2010 Jeg har så mange at jeg ikke kan huske de fleste i skrivende stund MEN:

Jeg tænder computeren så snart jeg står op og kommer hjem
    Jeg åbner køleskab, fryser, skabe flere gange dagligt
    Jeg bider negle
    Jeg glatter konstant hår
    Jeg roder utrolig meget
    Jeg dømmer tit folk på forhånd
    Jeg læner mig automatisk frem og taber ryggen når jeg skal lege springrytter og det ser ELENDIGT ud for ikke at nævne at det også er DYBT forkert men noget jeg åbenbart ikke kan slippe af med
    Jeg tygger altid bolcher, slikkepinde etc
    Jeg er ekstrem utålmodig

Det var bare et LILLE udpluk ;-))

• #18   23. aug 2010 jeg bider negle :(.
    jeg roder EKSTREMT meget.
    jeg siger altid: "nej du må da ej" hvis folk spørger om noget, også selvom det er noget de godt må, så de gør det efterhånden bare alligevel :D.
    jeg åbner køleskabet 100000000 gange på en dag, <b>selvom</b> jeg udemærket godt ved at der ikke er noget at spise i det -.-
    jeg slukker min computer, for så at tænde den igen 2 min. efter.
    jeg siger super til alt.
    jeg siger hva' selvom jeg godt hørte hvad der blev sagt.

:D.

• #19   23. aug 2010 Jeg roder vildt meget, jeg bander, jeg svarer aldrig på mine smser, jeg smider mine nøgler væk, jeg glemmer ALTID noget, fx mine bøger til skolen eller min ketcher når jeg skal spille tennis. Jeg er også en vildt dårlig taber, jeg sover ALT for længe, jeg udskyder mine lektier til sidste øjeblik og jeg bruger for mange penge. Jeg er også meget distræt, materiel, og så har jeg altid hat på. ... Og fik jeg sagt at jeg også altid bruger for store ord?

• #20   23. aug 2010 Hmm.. Har også rigtig mange..

Et lille udpluk må blive :
    Jeg glemmer at spise.. Jeg ignorere min sult hvis der ikke lige er noget jeg gider.
    Jeg tygger bolcher,
    Venter med lektier til absolut sidste øjeblik,
    Tager alt for tit alting for givet, især hvis jeg "plejer" at få lov til noget lign.
    Bliver alt for hurtigt ked af det eller fornærmet over ting jeg selv er skyld i.
    Jeg skubber konstant til andres grænser.
    Sætter håret alt for mange gange dagligt.
    Er utålmodig, men går der for lang tid mister jeg interessen.
    Åbner køleskabet, skabe, skuffer osv. alt for tit uden at vide hvad jeg ville med det..
    Er enormt dårlig til at fortælle historier og får altid sagt det forkerte eller glemmer min pointe..

• #21   23. aug 2010
    Laver aldrig mine ting i skolen - kun afleveringer, det får man jo fravær for ellers.
    Roder overdrevent meget og hele tiden overalt hvor jeg kommer også selvom det ikke er hjemme ved mig selv.
    Brokker mig dagligt over fynbus.
    Har aldrig bøger med.
    Dømmer en bog på 1 side om jeg gider læse den.
    I

• #22   23. aug 2010 hvor skal man begynde.... smiley

- jeg siger "var?!" hver gang folk har sagt noget til mig, også selv om jeg godt fik fat i hvad de sagde
    - er MEGET god til at snakke højt om andre
    - snakker til hesten som om den forstod hvad jeg sagde
    - kalder alle for "bubbi, snut, trunte tyk" - utrolig belastende
    - skal altid have to stykker tyggegummi på en gang, uanset hvilken slags og størrelse, to stykker tyggegummi er bare bedre! smiley

Kommentér på:
Dine dårlige vaner ? :D

Annonce