{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

holdning til at bytte hest? {{forumTopicSubject}}

hvad er jeres holdning til at bytte sin hest væk til en anden ? jeg har selv kig på en ret fin pony som jeg måske skal bytte mig til. der er billeder på nedståene link. men hvad mener i om at man "bytter" sin hest væk ?

- link til billeder af Kastor (gi evt. en kommentar?)
(link fjernet)

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  holdning til at bytte hest?
  • #1   10. apr 2006 Jeg synes det er svært.. jeg ville aldrig kunne finde på at gøre det, men det er en holdningssag og hvis du føler det er det rigtig,,,så gør det

• #2   10. apr 2006 ----- ingen kommentar herfra.

eller tja ved ikk både og..

• #3   10. apr 2006 hvis det nu var den eneste måde du kunne få en ny hest på ? og den gamle var aaaalt for lille?

• #4   10. apr 2006 Jeg ville heller aldrig kunne bytte min væk !
    Men ja det er smag og behag ! ! heh
    men hvis du ved det er det rigtig så er der vel ikk andet og gøre !
    heh

• #5   10. apr 2006 Hvad er grunden til at du bytter?
    Er din nuværende for lille eller ikke passer dig ridemessigt eller du vil have en med bedre kapacitet etc så er det jo ikke galt at bytte... man må på et punkt vælge om man rider for sport eller for sine heste.. selv har jeg akurat købt hest og sendt Adalco væk, nettop fordi han var for lille (jeg er for gammel til pony), og jeg vil ride i de lidt højere hesteklassene...
    Min venninnde har beholdt sin pony da hun ikke kan skilles fra ham.. men jeg tror ikke jeg er mindre glad i Adalo likevel...
    Tiril R

• #6   10. apr 2006 *Adalco

• #7   10. apr 2006 Der er da ingen forskel på om man bytter sin hest væk, eller om man sælger den og så køber en anden. Det kan da sikkert være svært en finde en hest man gerne vil ha hvor ejeren har det ligesådan, men ellers er det da ikke noget problem overhovedet.

• #8   10. apr 2006 Tiril R :
    han er for lille og jeg må alligevel ikke ride den til stævner mere , jeg vil heller bytte ham væk til en der kan få mere ud af ham end jeg selv kan, og jeg har godt nok også haft ham i 3år men jeg syndes det er synd at han ikke bliver brugt fuldt ud når han nu kan så meget., han er jo en rigtig dejlig pony men jeg vil gerne have noget jeg også selv kan bruge til noget .

• #9   10. apr 2006 hmm.. en holdningssag, hvis du kan nænne det.
    Men hvis du har tænkt over det godt og grundigt såå..
    hmm lidt svært a forklare, men den korte version; både og..
    Har selv planer om at beholde prins, har sq haft ham for længe til at kunne skille mig a me ham.. Men har planer om at købe Fandango, for at kunne komme op og ride i de højere klasser..

• #10   10. apr 2006 Team KARR: Akurat sådan hadde jeg det med min Adalco også... Det er da bedst at bytte så får både du og ponyen det bedre;)
    Tiril R

• #11   10. apr 2006 det er en svær beslutning syndes jeg også men jeg kan bare ikke få nok ud af min lille 2er pony , den kan sagtens det jeg kan men da mine ben er alt for lange kan den ikke gå optimalt.

Kommentér på:
holdning til at bytte hest?

Annonce