uddannelse m. hest? {{forumTopicSubject}}
står i den situation at jeg snart skal til at ta et valg om hvad jeg gerne vil lave de næste år i livet
jeg kan bare ikke beslutte mig, dels fordi jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal da jeg har 2 muligheder, og dels fordi jeg ikke har en ide og hvad der er det rigtige??
jeg kan vælge t uddanne mig som fotograf (har praktikplads) eller noget indenfor hesteverdenen. vil helst udannes indenfor hesteverdenen da det nok er en sportsgren som kommer til at holde i laang tid. problemet er, hvad KAN man uddanne sig som indenfor hesteverdenen?
har set man kan blive dyrepasser med speciale i heste, veterinær syge plejerske og alt hvad der hører med dertil, eksamineret træner, berider, groomer osv osv.
men hvad fanden er forskellen på alt det? nogen der kan "give" mig en "liste" over de uddannelser man kan gå igennem indenfor hesteverdenen, hvad det kræver, hvordan man bliver det, alder osv :)?
hjælp! jeg er forvirret! MEGET forvirret! ;(
jan 2008
Følger: 112 Følgere: 113 Heste: 4 Emner: 106 Svar: 992
feb 2008
Følger: 81 Følgere: 74 Heste: 9 Emner: 216 Svar: 772
Hestearbejde tjener du ikke så meget på, eller det er MEGET svært at tjene godt, men det er selvfølgelig det sjoveste.
Tænk over, om du hellere vil have ridning som hobby, så du ikke bare går kold i det?.
dec 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 63 Svar: 654
dec 2006
Følger: 49 Følgere: 47 Heste: 11 Emner: 427 Svar: 1.540
Er selv ved og finde læreplads som dyrepasser .. Og det er sindsygt svært .. Lad være med at tage den .. Der er på landsplad ca 20 max pladser om året til ja, 2000 elever måske..
dec 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 63 Svar: 654
uddannelse m. hest?