{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

uddannelse m. hest? {{forumTopicSubject}}

står i den situation at jeg snart skal til at ta et valg om hvad jeg gerne vil lave de næste år i livet smiley
jeg kan bare ikke beslutte mig, dels fordi jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal da jeg har 2 muligheder, og dels fordi jeg ikke har en ide og hvad der er det rigtige??

jeg kan vælge t uddanne mig som fotograf (har praktikplads) eller noget indenfor hesteverdenen. vil helst udannes indenfor hesteverdenen da det nok er en sportsgren som kommer til at holde i laang tid. problemet er, hvad KAN man uddanne sig som indenfor hesteverdenen?

har set man kan blive dyrepasser med speciale i heste, veterinær syge plejerske og alt hvad der hører med dertil, eksamineret træner, berider, groomer osv osv.

men hvad fanden er forskellen på alt det? nogen der kan "give" mig en "liste" over de uddannelser man kan gå igennem indenfor hesteverdenen, hvad det kræver, hvordan man bliver det, alder osv :)?

hjælp! jeg er forvirret! MEGET forvirret! ;(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uddannelse m. hest?
  • #1   12. sep 2010 haha ja den er også med i overvejelserne smiley har kigget lidt på dyrepasser med speciale i heste, den lyder fin nok, men der står for helved da ikke hvad man skal og hvad man kommer til? smiley

• #2   12. sep 2010 Hmmm.. Tænk dig godt om.
    Hestearbejde tjener du ikke så meget på, eller det er MEGET svært at tjene godt, men det er selvfølgelig det sjoveste.
    Tænk over, om du hellere vil have ridning som hobby, så du ikke bare går kold i det?.

• #3   12. sep 2010 Jeg er lige nu i gang med grundforløbet til dyrepasser m. Heste i speciale. Indtil videre har jeg fået rigtig meget viden ind, og om en måned skal jeg i praktik i 4uger. Ringede en gang og så havde jeg en pladse, så syntes nu ikke lige frem at det er svært at finde praktikplads smiley Dog skal man jo så også vide at hesteverdnen er meget hård.

• #4   12. sep 2010 Nej, praktikpladsen er ike svær og finde .. Men LÆREpladsen er..
    Er selv ved og finde læreplads som dyrepasser .. Og det er sindsygt svært .. Lad være med at tage den .. Der er på landsplad ca 20 max pladser om året til ja, 2000 elever måske..

• #5   12. sep 2010 Altså jeg har også allerede fået tilbudt en læreplads, så nogle gange gælder det også bare om at have de rigtigt kontakter smiley

Kommentér på:
uddannelse m. hest?

Annonce