{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Musiksmag? :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har generelt altid været kendt som hende med den lidt mærkelige musiksmag, da jeg hovedsagligt hører country, med kunstnere som Keith Urban, Shania Twain, Dixi Chicks, Carrie Underwood, The Corrs osv.

Tænkte på, om der var andre der kendte nogle af disse kunstnere, og evt hvilke sange I kan li med dem ? ;b

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Musiksmag? :D
  • #1   13. sep 2010 Hmm kender alle kunstnerne og kan godt lide en del af deres sange - dog for det meste de mere "poppede" - ikke de alt for country-agtige - har dog ikke noget imod countrymusik, men man skal lige vænne sig til det smiley
    Shania Twain har jeg dog fået nok af efter 7mdr i Canada hvor de samme to af hendes sange blev spillet 5 gange dagligt i radioen...

• #2   13. sep 2010 nu er jeg metal nørd så det basker, så det her er dybt fortroligt smiley
    the corrs er super gode smiley .. længe siden jeg har hørt dem egentlig..
    går også til linedance, så lidt country n western musik ryger der da ind af ørene smiley ..
    det går jo også fint i spænd med S.O.A.D, rammstein, arch enemy, cannibal corpes og slayer smiley

• #3   13. sep 2010 Hahaha, godt at høre I også hører lidt country. smiley Jeg ved ikke, det synes jeg bare passer til, når man ju har hest :b

Ain't no quitter med Shania er skide go ja ! :b

Men sig endelig til hvis i kender mere til de nævnte kunstnere, eller til andre country/pop kunstnere ! smiley

• #4   13. sep 2010 kender alle dem du nævner og lytter gerne til dem. også allan jackson, garth brooks og faith hill

Kommentér på:
Musiksmag? :D

Annonce