{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fra mørkerødt til blondine , hvad hårf
  • #1   29. sep 2010 Den røde pigment er rigtig svær at få ud af håret! tror ikke det helt kan lykkeds sig at undgå den gule farve efter kun en afblejning hvis du selv skal gøre det, desværre ^^

• #2   29. sep 2010 hvad vis man bruger henna farve? mit hår har det bare ikke for godt i forvejen, ? Så vil helst ikke ødelægge det mere end højst nødvendigt ?

• #3   29. sep 2010 Jeg vil sige lad være med at affarve det hvis du i forvejen ved at dit hår er meget slidt og ødelagt...
    det gør mere skade end gavn.

• #4   29. sep 2010 Rød er ikke den sværeste at få ud af håret, det er faktisk den der holder dårligst..

MEN hvis du gerne vil beholde dit hår, så er det nok en <b> rigitgt </b> god ide at du sparer op og tager en tur til frisøren...
    Jeg kender mange, inkusiv en frisør elev, som selv er rødhåret naturligt, (når det er naturligt er det svær at farve) hvor håret knækkede efter et par afblegninger/affarvninger...

Det er bare mega hårdt for håret... Og hø hår er bare ikke attraktivt smiley

Hvis du betale over flere gange, kan du bede om at få det lysnet, med striber, og så lige så stille gøre det lysere og lysere, til det sidst er blondt.. Det vil tage længere tid, vil måske nok også være lidt dyrer på sigt, men det koster ikke så meget på én gang...

• #5   1. okt 2010 Hejsa.

Du skal gå til frsøren og få lavet noget der hedder en afrensning.
    Det kan være du skal have lavet 2 eller 3 afrensninger.
    Det renser dit hår, for alt det farve du har i nu.
    Bagefter kan frisøren lægge en afblegning i, ved at lave meget tætte striber i dit hår.
    Find evt en frisør der bruger "fudge" afblegning, da det er meget mildt mod håret!

• #6   1. okt 2010
    Hvis dit hår i forvejen har det dårligt så ville jeg ikke afblege det... Det er ikke super sundt...

Kommentér på:
fra mørkerødt til blondine , hvad hårf

Annonce