{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Hvordan eller kan man sige det? {{forumTopicSubject}}

Dixie, er ikke eget af mig men derimod et par)(damen og manden som jeg snakker rigtig meget med osv. da hun blev født fik jeg lov at opdrage på hende. lærer hende at gå i tov, rense hove alt det jeg nu havde lyst til smiley

Nu er Dixie blevet så sød at nu er 'damen' begyndt at gå ture med hende på en mark, det synes jeg var rigtig fedt i starten men efter jeg selv har prøvet er hun bare blevet umulig, hun er begyndt at stejle, stopper op og ville æde hele tiden - og nu var jeg med damen ude at gå 'turen' og der så jeg at hun faktisk bare havde slap træktov og gik længere fremme (hun fik godt nok ikke lov til at spise, men hun stoppede op nogle gange osv.) hun stejlede også! Og så har parret så sådan at hvis hun gør noget bliver de selvfølgelig sure men de giver hende de forkerte signaler så hun får det som et ros med at når hun fx stejler så strammer de først lige tovet men laver det så slap og det tager Dixie altså som 'dygtig'!

Hun var lgie begyndt ikke at stejle og var rigtig sød, men kan allerede se det for mig at hun bliver umulig igen :S

Kan man godt sige noget, og hvad skal jeg sige til dem - det er jo ikke min hest, men de laver jo bare en uopdragen hest ud af det!!

Det skal altså lige siges at de elsker vireklig deres heste og forguder dem og ja, de er ikke på den måde 'onde' ved deres heste smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan eller kan man sige det?
Kommentér på:
Hvordan eller kan man sige det?

Annonce