{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumt? at købe bomløs dressursadel
  • #1   3. okt 2010 jeg ville aldrig købe en sadel uden at have mulighed for at prøve den først, eller returnere den og få penge retur hvis den ikke passer ...

  • #2   3. okt 2010 Enig med Marie-Louise. Lav en slags kontrakt med hende om at du skal kunne sende den tilbage og få pengene tilbage hvis den ikke passer smiley

  • #3   3. okt 2010 Er det ikke noget med at bomløse sadler kan købes i small, Medium og large?

    Ville aldrig købe sadel uden jeg har prøvet den på hesten flere gange end en..


  • #4   3. okt 2010 Jeg har købt en barefoot London bomløs på nettet og jeg har i hvertfald aldrig fortrudt...jeg vidste jeg skulle have en str. 2 og jeg vidste jeg ville have en London model...du kan tilpasse over manken med fsk. størrelser og jeg tror ikke der findes ret mange der ikke kan passe en bomløs...
    Jeg gjorde meget ud af at undersøge hvem der var jeg handlede med via google og ellers sprang jeg bare ud i det og købte den...det er jo ikke værre end man kan sælge den igen hvis den ikke passer...


  • #5   3. okt 2010 Jeg har før købt en bomløs sadel over nettet (optimalsadel)
    Det fungerede rigtig godt på Kavello - men fik også hjælp af hende til at finde det rigtige 'kopjern', for ja, der findes nemlig både small, medium og large..
    Lige præcis på bomløse sadler tør jeg godt købe over nettet smiley


  • #6   3. okt 2010 Jeg købte en trekker master over nettet og har heller ikke fortrudt. Hesten havde prøvet sadler fra 3 forskellige sadelmagere, 1 rideudstyrsbutik samt div private uden held men trekkeren passede fint. Man skal lige vænne sig til den lidt bredere talje men det gjorde jeg hurtigt... Og hesten har det fint med den

  • #7   3. okt 2010 ja, jeg tænker os, det er vel de færeste heste der ikke kan bruge en bomløs, men denne her ligner en dressur sadel på en prik, bare der ingen bom er i smiley

Kommentér på:
Dumt? at købe bomløs dressursadel

Annonce