{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke bilmærker kan trække 1500kg
  • #1   3. okt 2010 audi mercedes folkevogn og skoda, landrover, bmw... skal du også have biltyperne fra mærkerne ?

• #2   3. okt 2010 Toyota Landcruiser, sådan en havde min far for et halvt år siden indtil han skiftede til Mercedes.

Landcruiseren kan ihvertfald trække med alle 4 hjul og over 1500 kg smiley

• #3   3. okt 2010 En ford mondeo må os

• #4   3. okt 2010 På bilbasen står som regel info om bilen + hvad den må trække.

• #5   3. okt 2010 er det ikke vægten på en normal trailer?? for hvis det er så har jeg set mange almindelige familie biler der har kørt med sådan en:) men stortset ALLE bilmærker laver lige fra små bybiler til en stor firhjulstrækker:) så tror bare det er hvad for et bilmærke man bedst selv syntes om:)

• #6   3. okt 2010 uha. Det kommer jo an på hvad du har og gøre med af penge,
    Du skal jo huske disse biler som bliver nævnt, er der flere forskellige motorstørrelser på. Så du skal selvf. finde den rigtige motorstørrelse, og ikke kun gå efter de navne vi skriver, da årgangene jo også er forskellige.
    Men en diesel er selvf. billigere end benzin.

Lige nu har vi en Toyota avensis VERSO (Sportsvan) den trækker ganske udemærket, men er en hammer dyr bil at have (vægtafgift, osv.)

Ellers kan en
    Seat Leon 4x4 TD
    Seat Ibitza
    Toyota sportsvan (corolla eller avensis)
    Toyota avensis
    Ford mondeo
    VW transporter
    Peougot boxer
    Mercedes vito
    Mischubishi galant
    Rav 4
    Nissan Patrol
    Toyota pajero
    Audi (mange slags)
    Opel vectra

osv.

Søg evt. på biler på bilbasen. Når du finder en, ruller du lidt ned og trykker på Generalle informationer, så kan du se hvad den vejer og må trække..
    Ellers tænk maks 50 kr. over egenvægt uden trailerkort.

• #7   3. okt 2010 Jeep . the one true 4x4 =)

• #8   3. okt 2010 Kia har lavet nogle mener jeg smiley

• #9   3. okt 2010 Det er rigtigt, men der er nogle bil mærker hvor du skal op i så stor en motor str at den bliver derfor for dyr at køre i..

Da jeg selv kiggede på bil blev mit valg en ford mondeo fordi at den med en motor på 1,8 må trække 1500 kg hvor de fleste andre skal man have en større motor..

• #10   3. okt 2010 hende jeg rider ved har en suzuki et eller andet som med læthed trækker hendes 2 hestes trailer med to store heste i...

der er utrolig mange.. tror mere du skal tænke på hvilke der køre godt med så meget bagpå og nok også økonomisk.. en jeep f.eks ikk ret økonomisk men god trækker.. hvor imod en ford fucus trækker af lort men er mere økonomisk end jeepen...

en bil hvor man hele tiden kan se forbruget på er helt klart en fordel for der er ikke så mange hjemmesider med biler der oplyser hvad de bruger når de trækker 1500kg..

men tror det bliver svært at finde en bil der kan trække 1500kg og samtidig køre mere end 14 km/l...

hvor meget skal du køre med 1500kg bagefter bilen?..

• #11   3. okt 2010 mazda 626

• #12   4. okt 2010 Tak for alle jeres forslag.
    Problemet er bare at de biler der kan trække, køre ingenting på literen, kun omkring de 9-10 km pr. liter.

Men Tina C hvilken str. motor skal der så til?

Jeg har ikke mere end 35000kr tilrådighed.

• #13   5. okt 2010 En større motor trækker bedre, men det er ikke motorstørrelsen der angiver hvad bilen må trække.
    vores Peugeot 406 som er en stor personbil må have 1200 på krogen og da bilen i sig selv har en egenvægt på 1275 kg må jeg trække en trailer på max. 1300 kg uden BE kort så længe jeg kun har den lastet til de 1200 bilen må have på krogen.
    Med fuldt læs har den det hårdt på bakker og kører ikke mere end de 10 km/l.

Med 35.000 til rådighed skal du nok enten ned i trailervægt eller være knap så kritisk med benzinøkonomien *S* men har du kun brug for f.eks. at køre med din hest og en passager og ikke som jeg er afhængig af at man til hverdag skal kunne transportere hele familien er en lidt ældre gulpladebil evt. en diesel et godt bud.

• #14   6. okt 2010 Mange tak for jeres svar smiley
    Jeg må bare håbe at der lige pludselig dukker noget godt og billigt op smiley Har også godt tænkt på guleplader for det er jo kun mig der skal bruge den:)

Tak for det alle sammen smiley

Kommentér på:
Hvilke bilmærker kan trække 1500kg

Annonce