{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVordan kan i have råd? (:
  • #1   6. okt 2010 Ens forældre betaler, vel.

• #2   6. okt 2010 Den gang jeg var i din alder var det selvfølgelig mine forældre der betalte hesten, opstaldning osv. Og så måtte jeg tjene penge til de ekstra ting jeg ville have.

• #3   6. okt 2010 Mine forældre betalte dengang jeg fik hest som 12 årig ..

Men nu som 20 årig klarer jeg mig på en SU både med lejlighed, hest, scooter, mad og katte ...

• #4   6. okt 2010 ine forældre betalte, og gør de stadigvæk

• #5   6. okt 2010 Det kommer meget an på forældrene i den alder, tror jeg.
    Det gjorde det hvert fald for mig.

Jeg startede bare med at 'få' rideskolens vilde pony, og senere kendte min mor en der havde behov for at få redet sine avls heste, så lånte jeg mig (da jeg var 10-12) til en pony.
    Men det endte med min mor købte en anden "syg" pony til mig, som nu er tilsalg og jeg har lige købt min hest. For egne penge!

• #6   6. okt 2010 Jaa det ved jeg meen har i så vildt 'rige' forældre? smiley mine siger bare " Maria Vi har altså ikke råd" smiley

• #7   6. okt 2010 Jeg arbejdede og arbejdede i lang tid og hver gang vi var på en tur med skolen cirka 1 gang om året gemte jeg mindst halvdelen af de penge jeg havde fået. Så lånte jeg min hest og min mor købte Capello til Andreas, Og jeg fik det samme beløb til Lucas... Efter jeg selv havde købt ham havde jeg omkring 50kroner inde på min konto. men nu sparer jeg op igen ? Jeg skal konfirmeres til foråret...

• #9   6. okt 2010 Man har nogle gode sponsorer " Mine Forældre" smiley

• #10   6. okt 2010 Mine forældre var langt fra rige, men opstaldningen kostede vidst også kun 600 kr./mdr, fordi det var ude ved min veninde smiley

+ Vi havde en billig forsikring på hesten ..

Selve hesten fik jeg i konfirmationsgave og hun kostede "kun" 15.000 kr. smiley

• #11   6. okt 2010 Nåårh en go' sponser smiley ja'ja forældrene smiley men jaa jeg burde spare op nu :D!! til min komfimation! smiley det gør jeg så smiley

• #12   6. okt 2010 Jaa det siger mine også meen det der ondre mig er de gerne vil betale at min søster kommer til USA et år for MANGE penge meen ikke en hest jeg hjælper men at betale --'

• #13   6. okt 2010 Mine forældre betaler, men jeg har hesten stående herhjemme så omkostningerne er begrænset smiley

• #14   6. okt 2010 Jaa det er lige det jeg bor i ud kanten af en by så ikke en gård! smiley så det er lide opstaldning!<

• #16   6. okt 2010 Hha jaa det er du da lidt :DD

• #17   6. okt 2010 jeg får SU og har et job + at jeg underviser lidt.

• #18   6. okt 2010 Min mor/far betaler det hele.. Men nu har vi også 22 heste (inkl. mine 2), og så har min hest hjemme ved min far en part. Men ellers har jeg aldrig selv betalt noget som helst, får så heller ikk lommepenge smiley En gang hveranden måned tjekker vi så op på om vi mangler noget vigtig til vores heste, og ca. hvert halve år køber vi så en masse udstyr, og skiller os af med noget af alt det gamle, som vi så giver væk eller sælger smiley Og ja jeg er møghamrende forkælet, men jeg føler allievel heller ikke at jeg får det hele 'foræret', da jeg hjælper meget til i stalden, og det gør bla. at jeg for det meste kun have have 'hestegale' veninder med hjemme.. Hehe

• #19   6. okt 2010 Jaa det ved jeg meen jaa jeg spare op til det og endtil da har jeg part på Tessa (: Jeg ved ude mærke godt at det kræver meget! smiley meen jaa det er også om to år eller sådan noget (:

• #20   6. okt 2010 Jaa! smiley meen det gør jeg ogs' det er også lige det jeg vil ikke ride konncrence (: bare hygge / Bidløst det er det jeg indtra mig for smiley

Haha synd jeg fik også en hest hvis bare vi boede på landet smiley

• #21   6. okt 2010 Jaa det kan jeg godt se smiley Træls

• #22   6. okt 2010 Mine forældre betaler. Jeg betaler selv unødvendigt udstyr, fx stævnegrej, flotte trenser mv.
    Sadel, opstaldning, dyrlæge, smed, forsikring, undervisning og andet i den dur.

• #23   6. okt 2010 Jeg arbejdede.. Jeg gik med aviser og havde staldjob og weekend-rengøringsjob samt barnepige smiley .. Da jeg senere blev alvorligt kronisk syg og ikke længere kunne passe mit arbejde flyttede jeg hjem til min far hvor hestene kun koster 5-600 /md. alt efter smed, dyrlæge osv..

• #24   6. okt 2010 Mine forældre er begge lærere, så rige er de ikke, men vi har den fordel vi ikke skal betale opstaldning da vi har plads herhjemme til dem smiley
    Det handler jo om hvad forældrene prioterer, nogen vil have nyt køkken og badeværelse, andre vil have dyr :-).

• #25   6. okt 2010 ingen betaler for mig smiley jeg står gratis fordi jeg arbejdet på stedet .
    men tror der er mange der har forældre til at betale, men hvis dine ikke har råd og du gerne vil have hest er der ikke andet at gøre end at begynde at spare op, for det ikke billigt.

• #27   6. okt 2010 Jeg gik med aviser fra jeg var 11-13 år, var lektiehjælper som 14 årig, og arbejder nu i Fætter BR smiley Har sparet op siden jeg var lille, og for 1 måned siden købte jeg endelig min egen hest.
    Jeg betaler selv opstaldning, dyrlæge, smed osv, mine forældre støtter mig med 400 kr om måneden, mere har de ikke råd til, selvom de gerne ville. Jeg cykler 160 km hver uge for at komme ud til min hest, da alle gårde omkring mig er alt for dyre. så jeg har hende stående på en hyggelig lille privatgård i udkanten af storkøbenhavn, hvor jeg bor smiley

• #28   6. okt 2010 Jeg fandt Morgan på Hoager Marked og faldt pladask for hende. Jeg skulle oprindeligt selv have betalt de 15.000 for hende, men jeg havde ikke pengene og ville højst sandsynligt heller ikke få dem, så den ene af mine storebrødre betalte hende, da han havde pengene til det - Jeg skal selvfølgelig betale tilbage! Udstyr har jeg selv betalt det meste af og opstaldning klarer mine forældre. Det er ikke så dyrt smiley

• #29   6. okt 2010 Da jeg fik min første pony der fik jeg den gratis og mine forældre har ALTID sagt til min du må gerne gå til ridning men ALDRIG få din egen hest, de HADET heste den gang for 4 år siden. - Men så fik jeg en fjordhest gratis af en som skrev til min mor som vi faktisk ikke kendte og derefter har vi så bare solgt den da den blev for lille og så har vi købt en anden. smiley og ja de har penge til det nu.
    Selvom vi skal ud af vores hus pga. vi ikke har penge til at bo i det så siger min mor at lige meget hvad skal jeg ikke af med min pony for hun ved hvor meget de dyr betyder for mig.

Kommentér på:
HVordan kan i have råd? (:

Annonce