{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
194 visninger | Oprettet:

HVad har i så lavet i dag? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været i skole og haft heldagsprøve i norsk (er ikke tosset, er norsk haha).. bagefter syklede jeg (jeg syklede til skolen også!!) hjem og sadt lidt herinde.... Så kl. 5 tog jeg ud i stalden og fordrede de 10 heste der står der... Jeg tog også ind den der var ude... Da jeg kom lå Happy Meal og sov... hvis I vil så kan jeg smide et billede ind... hun var bare mega sød.. vi har haft hende på den stald og det er først i dag jeg har set hende ligge nede.. det var rart at se... hun rejste sig ikke når jeg lukkede op døren og gik ind for at nusse hende... hun bare lå der og syntes det var dejligt hehe.. hun er bare sød... så gik jeg for at hænte hendes for og da var hun fort oppe på benerne haha.. så fodrede jeg resten...
Der er også en hoppe med føl i stalden og føllet er bare så nuttet.. hun skulle hilse på mig når jeg kom med for og bagefter kløede jeg hende på ryggen.. uah hvor godt det var hehe..
så det var lige lidt om min dag;)
Fortell så om din!
Tiril R

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVad har i så lavet i dag?
  • #1   24. apr 2006 jaahh ..
    jeg har brugt min fucking dag på at vente på min "veninde" kom kl 4 ... men hun kommer sku aldrig..
    det kan gøre mig så fucking sur ..ARGGG ! hun kommer aldrig.,

og hun har altid den samme undskyldning med hun lige pludselig skal noget med sin mor ... !

• #2   24. apr 2006 Malene: Ej hvor træls... hun har i hvertfald tid til at snakke med dig så... en af mine venninnder har aldrig tid til noget og nu er jeg møg lej... kun hendes kærste der står i hovedet på hende... så nu har jeg fundet nogle nye og bedre venner;)
    Tiril R

• #3   24. apr 2006 jeg har været oppe tæt på Århus, og sige hej til den pony jeg solgte i marts måned (Kaido ! som står inde ved janni- De tossede 2* H, eller hva hun nu hedder) ellers ikk rigtig noget..

• #4   24. apr 2006 Janni... det var altså den 8 marts, og ikke februar..

• #5   24. apr 2006 Skal ud og fodre senere.. ---

• #6   24. apr 2006 haha bravo Janni! du skal få msn *WEEEEEE*
    Mette: godt du passer på din søs...
    var det bra med Kaido så? har i jeres heste hjemme?
    vil i se billede av Mille som sover?
    Tiril R

• #7   24. apr 2006 Tiril R:

det gik rigtig godt med ham, de har endda været oppe og springe 85cm.. og det er rigtig flot, især hvis det var på bane, da han hader at gå på bane, det højeste jeg havde sprunget på ham på bane var 80cm hehe..
    ved ikk om det var til mig, men ja vores heste går hjemme...

og tja, man bliver jo ind imellem nød til at passe lidt på sin søster-- og hjælpe hende.. = P

• #8   24. apr 2006 Mette: Ja... og pas nu på de kyllinger så hun ikke dræber alle sammen med kanylerne... hun havde noget gift hun skulle tæste... var en hun ville have væk... det var ikke dig altså... men man må ikke henge ud i forum;) haha
    Godt det er godt med ham.... må spørre min mor om hun vil køre mig til Sverige så jeg kan hilse på Adalco... det tager ca 2 timer ditned så der skal lidt overtalelse til...
    Tiril R

• #9   24. apr 2006 og det må være dejlig at have sine heste hjemme.. har jeg også godtnok nu.. tager 3 min at gå... lige over vejen og op en bakke hehe så er jeg der!
    Tiril R

• #10   24. apr 2006 JA... du må få hende overtalt, hehe--
    og kyllingerne, tja sætter nok også snart piktråd op om dem, og måske en låge, som kun jeg har nøgler til..
    hehe behøver slet ikk udenfor, for at komme over til mine små hypser.. bare dejligt...

• #11   24. apr 2006 ej hvor sjovt... kan I gå fra huset og ret ind i stalden! fedt! Har du kun Bonnie mens Janni har alle de andre hypser eller? Godt du passer på kyllingene!
    Tiril R

• #12   24. apr 2006 Næsten , vi har nemlig, sådan en tag eller slags ude stue( taget er gennemsigtigt) og borde og stole, og en reol hvor min fugl står om sommeren, og døre på begge sider, så sådan et sted vi går igennem med tørre føder også over i stalden.. hvor vi møder det dejlige varme bryggers først, og hestene lige ved siden af..---

Bonnie er min helt egen.
    Kira er jannis..
    sofus er en min far købte til mig og janni, så han er en dele pony
    zafir, det samme som ved sofus--
    og
    Kaido; Han var min.. men janni red ham også ind imellem, især meget inden han blev solgt, for der havde jeg jo fået bonnie, og det blev hurtigt mørkt, og jeg gad ikk ned i hallen, så kun kun nå en, og janni red i hal, så hun kunne nå kaido om dagen og kira om aftnen..

(ind imellem snuppede jeg oss lige en af shetterne hvis det stadig var okay lyst til at ride)..

• #13   24. apr 2006 Mette: Har i en nabo med hal eller? Havde Janni mere tid end dig? Har ikke hun mere skole?
    Står der flere heste hos dere? Har i stor gård hehe det var mange spørsmål tihi
    Tiril R

• #14   24. apr 2006 Det lyder da som en god dag smiley
    - Jeg har været ude ved min kusine for at hoppe på hendes helt nye trampolin smiley

• #15   24. apr 2006 Tja, vi skal ikk så langt, så er vi i en hal, det ikk helt vores naboer, men en jeg har gået i klasse med, går i parallel med hende nu. Det er en slags rideskole/privat gård, altså et sted man kan få undervisning, så derfor har de en hal. men de holder ikk rigtige stævner.
    Nej hun har egentlig ikk mere tid end mig, hun rider bare i hallen om aften, så hun har hele eftermiddagen til at ride, jeg gider ikk i hallen, så kan kun ride om eftermiddagen, og det var nogle gange lidt svært at nå, når det blev mørkt omkring kl. 16..
    Nej der står kun vores egne, da min mor ikk vil ha opstaldninger, for hvis nu de andre heste ikk er til at ha med at gøre osv...
    vi har en okay gård, ikk helt vild stor, men heller ikk en med kun en stald bygning. den hænger jo sammen, men man kan nærmest dele den op i 4 bygninger. så har vi en sø (som vi gerne skal ha fold omkring, med terrænspring og vandgrav), en kedelig have, og en have med mange træer og blomster, hvor vi også har 2 terrænspring inde i haven, og et udenfor haven.
    udendøres ridebane, folde og noget mark vi såer på.
    Ialt fylder det ca. 11 tønder land.

• #16   24. apr 2006 Janni: Okaj... høres ud som at i bor flot.. jeg bor i et merkeligt hus med en farve jeg ikke ved hvad heder... men jeg siger det er oransje for det var oransje når jeg var lille! haha I kan se det i baggrundet på billede 20 ved Ulf... det brun røde.. haha... så ser i også hvor langt jeg må gå til stalden;) før var der 7km så... Vi har ingen ridehal i nærheten så må køre de 7km til der vi havde hestene før, men rider ude nu og to gange i ugen kører vi til ridehal... en gang de 7km en gang 1t hver vei...
    Tiril R

• #17   24. apr 2006 Janni: okaj.. det er jo et godt stykke så... men så får du ferdig varmet hest til du skal ride, det er jo flot!
    Tiril R

• #18   24. apr 2006 tiril R:

ellers så kan du nok godt se noget af vores hjem på nogle af vores billeder..

Kommentér på:
HVad har i så lavet i dag?

Annonce