{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Så skriv dog en mindste pris! {{forumTopicSubject}}

Hvor jeg ér træt af annoncerne herinde med BUD MODTAGES- men der står ingen mindste pris.
Når så nogen byder på varen, så får de ofte afvide det for lidt og de må byde mere, nogle gange skriver sælger så en pris de kan købe det for.
Men når man ved hvad man ikke vil sælge for, kan det da ikke være så svært at sætte en mindtepris på.
Så er man fri for at byde, hvis man ved at mindste prisen ikke er i nærheden af det man vil give.
Ja det skulle lige ud:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skriv dog en mindste pris!
  • #1   1. nov 2010 enig smiley for man ved slet ikke hvad man skal forholde sig til - om det er noget man skal håbe på at kunne købe..

    og man er også næsten bange for at byde for lavt, fordi de nærmest bider hovedet af en, fordi de mener man skambyder, og at buddene skal være seriøse og sådan noget o:


  • #2   1. nov 2010 ENIG! Jeg er også rigtig træt af de folk der fx skriver 12kr i prisen og så siger det er bare for at skrive en pris men de vil mindst have 200 for det.

    Jamen så skriv dog for h... 200 kr pris!! Hvor svært kan det være.


  • #3   1. nov 2010 forstår jer godt, for man har jo ikke selv set varens stand.. men har heller ikke sat pris på mine med bud, da jeg ikke selv ved hvad tingene ligger i af værdi, men sys generalt folk sætter prisen MEGET højt i forhold til dens måske rimelige værdi af at være brugt...

    men jeg er selv 100% åbent for bud, for grunden til at jeg ikke selv har sat en pris er for at folk i alle økonomi klasser skal kunne være med, og så fordi jeg gerne vil bytte...


  • #4   1. nov 2010 Lige netop.
    Hvis jeg selv har haft noget med bud modtages, har jeg gjordt op med mig selv hvor lidt jeg ville have for det, skrevet en mindste pris. og evt. skrevet at jeg ville modtage bud frem til fredag d. 1-10-2010 kl 12. og det bedste bud, ville det der blive solgt til.
    Og så vi over i auktionsformen:-)

    Så ved køber da hvad de har at forholde sig til.

    Jeg forstår slet ikke hvorfor der ikke er regler inden for dette område.:-)


  • #5   1. nov 2010 Helt enig med overstående!!

    Men problematikken er, at folk skriver ''BYD'' og vil ikke give en mindstepris , men bliver så fornærmede når de synes at der bliver budt for lavt.
    Altså har man ikke nogen mindstepris, så må man altså forvente lave bud, ellers skulle man have skrevet en mindstepris...


  • #6   1. nov 2010 Om omkring bytte annoncer, ville det efter min mening også være meget nemmer, hvis der stod en pris, for folk der bytter vild som regl gerne have noget af samme værdi.



  • #7   1. nov 2010 Århus-Rytter !
    Lige præcis, min tanke


  • #8   1. nov 2010 tja... forstår jer godt.. men igen der er vel en grund til man har sat det til salg? enten for at tjene (godt på det) eller for at få det væk..

    så synes ideen med at afholde som auktion er bedst hvis jeg har fået et bud på en ting, siger jeg som regel også at der lige er et par dage med bud modtages over det budte, så bliver det hurtigt afgjort i stedet for at man kan gi en bud pris 100 gange og tingen stadig ikke bliver solg da "ejer" vil have prisen op, det er jo fordi det er en ting man gerne vil have siden man byder,... og så hvis der ikk er denne mindste pris så kan man altså ikke tillade sig at blive fornærmet... var selv inde og sku byde på en pony der havde nogle problemer (shetter uden papire og ikke kunne fanges) så skrev ejeren hele tiden byd byd til mig, og så bød en anden 300... og ejers mor deltog så nu om hun ikke havde glemt et 0 og flere skrev surt om hendes bud... men hun gjorde hva de bad om ...Bød.


  • #9   1. nov 2010 og ved bytte, gør det nu heller ikke så meget for mig om det er i samme værdi stand, da jeg kommer af med noget jeg ikke kan bruge til noget jeg gerne vil have... uden at skal have pengene op af lommen,..

  • #10   1. nov 2010 Helt enig ...
    Men, som mange andre prioterer; hvis man sætter en mindstepris på f.eks. 100,- så bliver der ikke budt f.eks. 200,- smiley Og så håber sælger selvf. på at der kommer en og byder 200,- fordi de ikke har nogen ide om prisen d:


  • #11   1. nov 2010 omvendt er det da også meget irriterende når man ikke har en fast pris, men så folk byder fx 25kr for et splinternyt dækken til 1600kr......folk må altså lige så vel lade være med at skambyde også.

  • #12   1. nov 2010 jamen har du ikke en pris kan folk da heller ikke skam byde... de har jo ikke set dæknet og ander måske ikke hvad sådan et fra nyt koster

  • #13   2. nov 2010 amen helt ærlig, man har da en ide om en vare koster 1000kr eller 50kr.......tror næppe der findes nogen herinde der ikke kan vurdere en ca pris med så stort interval.

    Hvis man fx byder 50kr. på en OS-trense eller 100kr. på en Kentauer-sadel, så er man da godtnok ikke den skarbeste jniv i skuffen.

    Desuden findes der MANGE der skambyder SELVOM man har skrevet pris/ mindstepris...


  • #14   2. nov 2010 oki...jamen er jo igen hvorfor skal folk af med det altså lige købte en fuldt monteret sadel til 1000 som normalt ligger på 2000 forbare sadelen og så stigeremme,bøjler og neoprenbjord og overtræk ved siden af...

    men hun ville som sagt bare AF med det og var ligeglad bare det dækkede "portoen"


Kommentér på:
Så skriv dog en mindste pris!

Annonce