{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil have nyt udstyr! :-D
  • #2   5. nov 2010 Så faktisk en herinde, som sagde at hun gav det udstyr hun ikke bruger mere væk til f.eks. rideskoler smiley Må indrømme jeg også selv sælger mig, men det var squ en god gerning ... smiley

Men ja, kender det alt for godt o: Er udstyrs'narkoman xD

• #3   5. nov 2010 jeg elsker nyt udstyr smiley

• #4   5. nov 2010 Samme her.

Jeg gemmen op ryder tit mit værelse, og sælger mine gamle ting.
    For man elsker jo at tage til Tika, og købe det nyeste nye.
    Men det kræver jo penge, og dem skal man jo nogle gange selv anskaffe sig:/

• #6   5. nov 2010 Kender det også aaaaaaaalt for godt- også lidt belastende at være udstyrsnarkoman, når man kun har en lille hingst på 5 måneder, så kan ikke rigtig købe noget til ham- men kan ikke lade være med at købe alt det jeg kommer til at bruge engang, hehe, selvom det er tosset;)

• #7   5. nov 2010 uhh ha mangler bare lige læder gamasher i brun, oh nogle fede stigbøjler til springsadlen og et par stigremme og evt en ny fed brun hjelm primært til dressur!! MEN når jeg har det så mangler jeg faktisk ikke mere smiley

• #8   5. nov 2010 Vil altid gerne have nyt udstyr - lige pt er min trang dog minimal. Den hest jeg rider lige i øjeblikket føler jeg ikke rigtig er "min" (har overtaget den fra min søster) og jeg går og venter på at min pony bliver solgt, så den gider jeg heller ikke investere i udstyr til. Så jeg har det fint med at vente med at gå udstyrsamok til Herning i marts, hvor min pony FORHÅBELIGT er solgt og der er en ny stor hest på vej, som kan blive max forkælet smiley

• #9   5. nov 2010 Øv, er Maracash ikke solgt endnu? )))-:

• #10   5. nov 2010 Neej, han er ikke solgt endnu smiley Ved ikke hvad der er med ham, måske er han bare så speciel, for der er ikke rigtig nogle der har passet rigtig til ham endnu.
    Håber de dukker op engang, nu er han også sat så meget ned i pris, det burde altså kunne lade sig gøre. Han er trods alt sat 16.000,- ned.

• #11   5. nov 2010 Ja, de helt rigtige skal nok dukke op på et tidspunkt. Folk køber bare ikke rigtig heste for tiden - desværre. Men krydser fingre for dig, at du er af med ham inden marts. (-:

Kommentér på:
Vil have nyt udstyr! :-D

Annonce