{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Hvor er det bare øv {{forumTopicSubject}}

Hej
Hvor er det bare øv det hele synes jeg,
Starter med at melde hyppen til stævne, så bliver man smidt af hesten i lørdags.. Kommer på skadestuen for at få undersøgt min skulder, viser sig først at jeg har forstrukket en muskel og nogen sener. Viser sig så idag onsdag da jeg kommer ned til lægen at jeg også har skadet mit ledbånd i min skulder (Har fået nogen revner i ledbåndet) og de revner ska så først hele.. Så nu ska jeg gå med armen i slynge indtil fredag i næste uge, lige præcis den uge jeg skulle starte stævne i.. Så misser 2 springtimer, så kommer sikkert heller ikk til stævne..

Havde bare lige brug for at komme ud med det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er det bare øv
  • #1   10. nov 2010 jeg er sikker på at der kommer massere af andre stævner og springtimer - men du har kun en (to smiley hehe) skulder.... smiley
    men ja det er da æv sådan noget... så må du lærer at blive på hesten smiley hihi


  • #2   10. nov 2010 Hehe forsøgte skam også at blive på, men ikk nemt når hesten laver det ene bukspring efter det andet.. Er ved at tilride min DV, har være oppe og side på ham 3 gange inden da og der sagde han intet til det.. Men denne gang skulle han jo lige prøve

  • #3   10. nov 2010 haha ja ok så ka jeg godt se det bliver lidt svært smiley hehe har faktisk lavet næsten det samme selv, også på en unghest.. 3 gang vi skulle ride uden snor blev han bange for et eller andet, vendte 180 grader og skred.... desværre virkede bremsen ikke så godt endnu så efter en tur frem og tilbage i ridehuset måtte jeg en tur i sandet... det kostede så en kæmpe fibersprængning i min biceps.. meget upraktisk når man er ved at skrive stor opgave! smiley hehe

  • #4   10. nov 2010 Bremsen virkede heller ikk så godt i nu.. Men denne gang nåede jeg kun lige at sætte mig op på også var han ellers bare strøget afsted, men nu vælger vi at sende ham i tilridning.. For det er vidst lidt for farligt for mig synes min mor også selvom jeg har tilredet heste og ponyer flere gange før.. Men ja nu er jeg så også faldet af 110 gange og det her er den første gang der sker noget.. Så tja man kan vidst ikk være lige heldig hvergang

  • #5   10. nov 2010 Jeg har godt nok ikke nogen stævner jeg misser. Men har lige fået ny hest, og så frem til en vinter hvor jeg skulle træne med ham, og også ride ham til igen (han er tilredet her i sommers, og har indtil nu holdt pause).

    Men så var jeg lige så heldig at blive trådt over anklen da jeg skulle rense hove på ham (han trak sit ben til sig, jeg mistede balancen og da han trådte ned, trådte han på min ankel)

    Jeg brækkede den to steder, er blevet opereret og går nu med krykker, så jeg kan ikke en gang passe mine heste. Og jeg havde lige sådan glædet mig til at skulle arbejde med ham.

    Han bliver også sendt i ridning plus mindre opdragelse, da sælger har svigtet en del med de bagben, så har valgt at betale mig fra det denne gang.

    God bedring med skulderen.


  • #6   10. nov 2010 Louise Ø
    Vi har købt hest samme sted, i odense ved hende Signe J
    Ja min DV har også været redet til og haft pause indtil nu, så vi vælger at betale os fra det..
    Tak for det, man kan vist kun sige at vi er rigtig uheldige også lige i når vi er ved at ride dem til igen.. Så er det bare noget shit

    God bedring med anklen til dig også


Kommentér på:
Hvor er det bare øv

Annonce