{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De der ord" Jeg elsker dig"
  • #1   22. nov 2010 Det kan da værre lige meget hihi. Jeg kalder dog kun min kæreste for skat. Jeg har dog også været sammen med ham i 3 år såå. smiley

- men jo der er mange der bruger "de ord" men det må de vel om?

• #2   22. nov 2010 De er vel hvad man gør dem til.
    Hvis man dybt og inderligt mener det, kan man sagtens høre det, og man kan også sagtens høre at det ikke er dybt og inderligt når det bliver brugt i hverdagstale.

Ord er ord (-:

• #3   22. nov 2010 Nemlig.

• #4   22. nov 2010 Jo, det bliver nok brugt ofte, og så mister det jo sin betydning- men ordet skat får jeg seriøst myrekryb af. Ikke for at fornærme nogen, men af en eller anden grund er det bare blevet et hit- så mange 14 årige tøser kalder hinanden skat KONSTANT, og det er til at få fnidder- det samme som et kærestepar som siger det HELE TIDEN. Uha... Hvis man ligger mærke til det siger de jo skat dobbelt så mange gange de vil sige navnet. Som eksempel kan det være:
    "Skat? Ved du hvad skat? Jeg synes du er dum skat, tihi skat, ej det er bare pjat skat"
    -hvor man kunne have sagt:
    "Henrik? Ved du hvad? Jeg synes du er dum, hehe, ej det er bare pjat."
    Hehe, sorry jeg lige fik afreageret lidt;)

• #5   22. nov 2010 synes at de små 3 ord er forbeholdt dem man virkelig holde af! den eneste jeg rigtig siger det til er min kæreste gennem 6 år og min pony pige :D. min familie og tætteste venner/veninder, ved godt hvor meget de betyder for mig, så der behøver jeg ikke sige de 3 små ord, men bruger nogle andre måder at vise dem at de betyder meget for mig..

synes der er mange der siger det meget, jeg elsker dig... emn om det er at misburge det ved jeg ikke. der har vi jo individuelle holdninger. men hvis man siger det for tit synes jeg det kommer til at betyde mindre og mindre, og det mister betydningen... netop fordi det bare er noget man siger...

• #6   22. nov 2010 Mette a:
    er helt enig med dig smiley

• #7   22. nov 2010 Enig med A&A smiley
    Det med at kalde sine veninder skat og søde, det for jeg også fnidder af.. smiley Den er kun min kæreste jeg kalder skat.

• #8   22. nov 2010 Den eneste jeg kalder skat er min kæreste og det er ik sårn at vi gør det i hver sætning smiley
    Han har sagt at han elsker mig en gang og der kiggede han mig dybt i øjnene samtidig :')

• #9   22. nov 2010 altså, de der kælenavne som "skat, søde " osv., har jeg intet imod, bare folk ikke kalde mig det! udover min kæreste q-: ..
    jeg hader at blive kaldt sådan noget ellers xD

ellers " jeg elsker dig " bliver misbrugt af folk der ikke forstår deres betydning. de får netop et problem når de endelig holder af en person..
    jeg har kun sagt dem til min kæreste, aldrig en veninde..

• #10   22. nov 2010 det er også meget de der helt unge piger, og kæreste part der har været sammen måske 2 dage som går helt amok med. "Du er alt verdens bedste sødeste skatte" " mys mys din skath" "jeg elsker dig Vb kæreste! osv ...

• #11   22. nov 2010 Er mere end enig! Det betyder jo ingenting at få den sætning længere smiley

• #12   22. nov 2010 Lad dog teenagetøserne have deres fnidder i fred.. Har selv været i det stadie, hvor man skrev jeq istedet for jeg, osv.

De bliver også ældre, og begynder at skrive normalt igen. Hva fanden, man er jo kun 14 én gang! (-;

• #13   22. nov 2010 Haha, ja det skal de også have lov til- det var heller ikke fornærmende ment;) Men hvis mig og min kæreste er sammen med hans kammerat og hans kæreste er vi begge to ved at brække os over de siger skat 20 gange i hver sætning de bruger- det er altså for meget af det gode.. Kan da også godt kalde min egen kæreste for skat men absolut ikke så ofte;) Bruger hans navn i stedet for;)

• #14   22. nov 2010 Synes også lidt det der 'Jeg elsker dig' bliver misbrugt..
    Indrømmer gerne at jeg også selv har været i det der stadie, med at man møder en dreng - tit over nettet - og to timer efter elsker man hinanden?! xD

For mig er det meget vigtigt at dem jeg virkelig elsker ved det, og siger til dem jeg elsker, hver dag, at jeg elsker dem, for <b>hvem ved hvornår man har sagt det for sidste gang?</b> Det er lige som at man ikke skal lade solen gå ned over et skænderi..

Anyway, omkring alt det med "skat", "smukke" osv. så NEJ TAK! xD
    Søde er fint nok til <b>veninder</b> i min verden ;D
    Skat synes jeg er forbehold forældre og evt. kæreste (;
    Selvfølgelig kan man godt i sjov sige: "Ej come on søde skat, det ved du da godt!" hvis man driller en ven/veninde (;

Synes det er sådan lidt "klamt" som der også bliver nævn længere oppe, alt det med at sige "skat" eller "smukke" hele tiden, i hver sætning, for det bliver ligesom for meget?! xD

• #15   22. nov 2010 Jeg siger til min kæreste hver dag at jeg elsker ham, for kan simpelthen ikke lade være smiley
    Hvor han mere har det sådan at søde ting ikke skal siges for ofte, fordi de mister deres betydning... Det synes jeg bare slet ikk passer.. Hvis man aldrig får at vide, at personene synes man er pæn eller elsker en, så tror man da ikke på det, når man så endelig får det at vide med flere måneders mellemrum..

• #16   22. nov 2010 Med hensyn til veninder, er det totalt overdrevet!!
    Plejer at få fnat af alt det søde og bla bla.. men er dog ved at vende mig lidt til det og er da sødt nok smiley hehe

Kommentér på:
De der ord" Jeg elsker dig"

Annonce