{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

om snerydning og kommuner.. Skal læses {{forumTopicSubject}}

I dag
15:34 Hej.

15:35 Hey :-).

15:35 er der meget sne ved jer.

15:35 åh ja, masser. Vil du have noget?:-D Det sneer endnu engang her.

15:36 Øhm nej tak, vi har rigeligt.. Vi sner inde hele tiden, så helst ikk? Her fyr det som bare fanden, når de har skrabt sne væk så efter 5min så ligger der sørme masser af sne på vejen igen :@ skulle forestille en gal smiley.

15:37 Ej. her fyr det vist ikke mere, men har det gjort det meste af dagen. Nu sneer det bare. Så dejligt :P.

15:38 Hehe, her fyr det bare så meget, vi bor så også 2km ude på landet, så lorte kommunen gider da bare slet ikk komme og salte eller ryde sne.

15:38Nej, selvfølgelig ikke, det koster jo penge ;-).

15:39Ja og de er jo så nærrige.

15:40 Ja, det er de sgu godt nok. Der skal jo spares penge. Her oppe har kommunen allerede brugt de penge der var sat af til snerydning, så nu er det kun de store veje der bliver ryddet..

15:42 de kunne jo starte med at skære ned på kongefamiliens penge også lige skære ned på folketingets penge også, så de ikk ska ha flere millioner i løn.. også kan de slutte med kommunerne, så de heller ikk for flere millioner i løn? Også til alller sidst, så ska kongehuset ikk ha bygget/renoveret en bolig til flere milliarder.. Så tror jeg vist de har masser af penge til sygehuse og psykriatien og snerydning.

15:42 Ja, det skulle man tro smiley Men dem inde på Christansborg er sgu nok ikke enig med dig :p.

15:43 Nej det er de sq nok ikk, så må vi jo bare tage og banke deres hoveder op i deres røv.. Så fatter de måske pointen.

15:45 Jeg tror det ikke. Det bedste der kunne ske, var sgu at der faldt en bombe der inde. Så de alle kunne blive udskiftet med folk med nye idéer, nyt blod. Nogen der kan være realistiske og som der ikke har siddet hele deres liv derinde og er blevet mærkelig i hovedet :-D.

15:46 Haha du har faktisk helt og aldeles ret.

15:47 Ja det har jeg smiley Men chancerne for at det sker er vist lig nul. Desværre.

15:47 Ja det er det nok. medmindre vi selv laver en bombe og sprænger lortet i luften.

15:48 Ja, og det går sgu nok ikke smiley Meeeen idéen er nu meget go' :-D.

15:48 Ja ikk, den er meget genial smiley Meen vi gider nu heller ikk sidde resten af vores liv bag tremmer.

15:49 Nej, det er jo det. Men på den anden side... Det kunne være det var bedre end det som de gør Danmark til. De ødelægger jo alt det gode ved dette land, det vi kunne være stolte af... Udover d :-)alkohol :P*Det er vist det vi er mest kendt for... Har jeg hvertfald fået at vide en del gange efterhånden :-D.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  om snerydning og kommuner.. Skal læses
Kommentér på:
om snerydning og kommuner.. Skal læses

Annonce