{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Sneen åd min pony og klokkerne. Snøft {{forumTopicSubject}}

Ja det er rigtigt. Sneen har prøvet at æde min pony og hendes ene klokker, Jeg nåede at redder ponyen, men mistede den trofaste pinke klokker. Snøøøft :'/ R.I.P pink klokke str. x-small.

Haha xD Ej, var ude og trækker med min perle, og skulle havde hende nede og løber i vores ridehus lidt. På Vejen ned i hallen, er hun lidt frisk og danser noget rundt.

Har ikke kunne få hende ud, da vores folde er gået i stykker (der var en hest, der tonsede igennem hegnet,og knækkede en pæl, samt tog hele leddet med sig)
Nåh, men vi kommer så derned af stille og roligt, da hun blir bange for et eller andet og springer til siden. Lige ind i en kæmpe snedrive, så lige pludselig var min pony væk smiley Det vil sige, hun var begravet i sne til bringen. Og så stod hun ligeså fint der og så MEGET skamfuld ud. Hun sidder så mere eller mindre fast, og blir noget sur, så hun begynder at hoppe rundt, og ud sprang hun fra sneen og over i en anden snedækket græplæne.. I mellemtiden er klokken såfaldet af. Har totalt opgivet at finde den, da vi har enormt meget sne - Flere steder mellem 50 - 80 cm og kæmpe driver samt meget lange istapper. Der hvor vi sku kæmper os ned i hallen var der nok mellem 30-50 cm, så det var noget besværligt at gå i :s Fik sne inden i mine fine - TUNGE gummistøvler, så sad rigtigt og klamperede i hallen, mens Perle styrtee rundt og slog masser af bukspring og masser af changementer smiley

Vi holder til ved Malling - Vest fra Århus (mener jeg)
Andre MED Sneeemonster? Eller som har meget sne? Hvor kommer i fra?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sneen åd min pony og klokkerne. Snøft
Kommentér på:
Sneen åd min pony og klokkerne. Snøft

Annonce