{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Palle Ellehammer
  • #3   6. dec 2010 Jeg har selv googlet hans navn, men lige en advarsel til andre at deres heste ikk må komme til ham..

• #4   6. dec 2010 Har ikk hørt noget godt om ham og har set alt for mange sørgelige heste derude smiley

• #5   6. dec 2010 der har kørt ting om ham i fjernsynet.
    han kørte heste til slagt i italien, hvor flere døde og resten så farlige ud.

man skal på ingen måde sætte sin hest ud til ham...

• #6   6. dec 2010 det er ikke så voldsomt lang tid siden at jeg sad og fik gravøl sammen med Palle, ja og låsby svendsen. og et par andre hestehandlere, men det var ikke i forbindelse med heste.

så vidt jeg husker kommer min cha-cha fra ellehammer.

ja han er kendt for at eksportere slagte heste til italien, under nogle triste forhold, men det er ikke alle heste der eksporteres, jeg ville ikke handle hest med ham, og da slet ikke sælge til ham.

ellehammer kan findes på diverse hestemarkeder rundt om i landt i sommer halvåret

• #7   22. jan 2011 Jeg vil så være den første til at smide noget positivt om Palle, jeg har kendt ham siden jeg var helt lille da han er min bedstefar, og jeg siger ikke det her fordi jeg er hans barnebarn, for jeg har ingen "familie"kontakt med ham, jeg siger det fordi jeg har haft mine heste til at stå hos ham noget tid, og jeg har været MEGET i hans stald (:

Jeg vil godt have lov at sige at i har fuldstændig ret i det i siger, at man kun hører dårligt om ham, det er rigtigt nok, men hvor ofte går man amok når der er noget positivt at skrive om ham, jaa han har da syge heste, og jaa nogle af hestene trænger til smed, og jaa nogle heste er meget tynde, det er jeg ikke ked af at sige ! - MEN så vil jeg også have lov at fortælle jer om hvordan han gang på gang køber heste af melidenhed, det er ikke lang tid siden han købte 4 meget tynde heste der var dømt til døden, for at rede dem, og de 3 af dem klarede den og blev så raske og sunde igen og solgt efter et halvt år hvor den ene af hestene iikke kunne tage på og blev aflivet efter 2 mdr.. Han er rigtig god ved sine heste, klapper og snakker med dem alle hver dag, giver dem det mad de har brug for + tilskud, de går på græs så ofte som muligt, og han har folde rundt omkring i forskellige byer i en omkreds i 20 km fra sin stald og sin bolig. Han er rigtig god ved sine heste, men når man får både syge og raske heste ind hele tiden og sælger heste hele tiden er det svært at klare det hele, hvor mange af jer kan klare at få smed til 40 heste af gangen ? jaa palle kan ikke, han er jo altså kun et menneske..

Jeg kan godt forstå hvis nogle tvivler på at købe af ham, men bare husk nogle ting. Det negative omtale er ofte folk der ikke kender ham og ikke har købt hest af ham, og hvis man er usikker har han altså INTET imod (så vidt jeg ved) at man vælger at få en dyrelæge til at kigge på hesten inden man køber den. Og man behøver ikke vælge og købe den hest der har det dårligst, man kan da heldigvis selv vælge sin hest og vælge at få den undersøgt af en dyrelæge...

Og jeg ville være tryg ved at købe en hest af ham, men jeg ville stadig have den handelsundersøgt.

Det skal lige siges at begge mine heste har stået opstaldet hos min bedstefar og ingen af dem er blevet syge af at være derude...

• #8   22. jan 2011 Giver |Den'tykke © | helt ret! Jeg er hendes veninde og har været meget ude ved ham med hende og ved derfor hvordan hestene derude har det ..

For det første ; Palle er kun et menneske.. Han fejler, men helt ærlig. Ingen er perfekte - heller ikke Palle! ..

Derudover vil jeg gerne have lov at udtale mig nu .. Har aldrig været ved en heste handler der er så gode ved sine heste som Palle. Men han har MANGE heste og han har ikke tid til og gå og strigle og nusse om alle. Han køber heste fra Holland og andre steder - for at redde dem. Palle er en rar mand og god ved sine heste og dette siger jeg ikke bare fordi jeg kender ham.. Min gamle part var også købt ude ved Palle, og ejeren af ham siger kun godt om det! ..

Men forstår godt i er skeptiske (:
    Men Palle står jo ikke til ansvar for at sørge for en handelsundersøgelse og det er jo noget man kan sige sig selv man skal sørge for inden man køber heste ved en hestehandler..

• #9   23. jan 2011 forstår skam også godt det i skriver, og han er sikkert også et godt menneske, uden tvivl. men kan han ikke overskue at få smed til dem alle og passe dem hver dag, ja så skal han jo ikke have så mange heste.

• #10   23. jan 2011 Det er ikke fordi han ikke har overskud til at få smed til alle. Han kan bare ikke få smed til alle på samme tid. Derudover kan smeden heller ikke hver eneste dag. Det skal jo passe sammen det hele. Der er jo udskiftninger i heste der ude hver dag, og det kan han jo ikke følge med til det.
    Palle gør jo sit bedste (: ..

• #11   23. jan 2011 Han passer alle sine heste hver dag og har også en til at hjælpe sig så de har det godt alle sammen, men du kan jo nok se at når der bliver solgt og købt heste så ofte er det svært (:

Du kan jo nok se at hvis han får 8 nye heste ind en dag og lige har haft smed til 10 heste dagen før kan han ikke få smeden ud igen samme dag for at beskære de nye, og så sælger han måske 5 af dem der er beskåret.. han har da heller ikke lige 10.000 ekstra hver gang han har købt nogle nye heste for at få dem beskæret, og smeden har da ikke tid hver dag så det er klart der er en masse der ikke er beskåret hele tiden..

og han passer sine heste hver dag - dem ALLE.. og de har det rigtig godt, den eneste forskel er at han ikke strigler dem hver eneste dag, ligsom os der kun har et par heste at tage sig af... Han går meget op i at sine heste har det som de skal have det, men hvis du også tænker på hvornår han startede med at have heste... Det er mange år siden, dengang de bare skulle have noget at spise og noget græs og så havde de det godt, såå har det udviklet sig meget siden da, og idag går mange op i at de SKAL strigles hver dag osv, men det er ikke nødvendigt i hans øjne og jeg forstår ham også meget....

Dine bedsteforældre går vel heller ikke op i at skulle have facebook og skrive med deres venner på msn, for det er ikke sådan det var da de var unge...

Palles heste har det godt efter omstændighederne, og jeg kender en del hestehandlere da jeg har været med min bedstefar til markeder og været med ude og købe heste, og når man ser de andre hestehandleres stalde... så er det LUXUS hos Palle...

• #12   23. jan 2011 om han passer sine heste eller ej, så er de tranportudsendelser der gik med ham engang ikke iorden, der døde hestene under transporten, de fik ingen vand eller mad, flere fik skader o.s.v.
    så det er der bestemt ingen undskyldninger for.

• #13   23. jan 2011 Det skal jeg ikke beskytte, men at han sælger slagtedømte heste til italien, det er i orden, men at de ikke får mad og vand under turen kan da for fanden ikke være hans ansvar når han har solgt hestene ?

Når kontrakten er skrevet under er det køber der har ansvaret for hestens liv, og det samme siger Politiet der har haft sagen oppe at vende...

• #14   23. jan 2011 måske ikke, men når han nu var gjort opmærksom på hvordan hestene blev behandlet, så hjælper det jo ikke at han blev ved med at sælge dem til slagt dernede.
    forstår godt at du forsvarer ham når han er i familie med dig, men jeg kan bare sige hvordan det ser ud udefra, og at jeg personligt aldrig vil handle med ham.

• #15   23. jan 2011 Det er klart. Bliver man tilbudt 140.000 frem for 72.000 ville man sq da vælge frem for 72.000 men han kan stadig ikke gøre noget ved hvordan de bliver behandlet i transporten ud over ikke at sælge lige til dem mere....

Og jeg forsvarer ham ikke, jeg siger hvordan det er og det er ikke fordi jeg er i familie med ham, for han har aldrig været "bedstefar" for mig fordi mine forældre blev skilt så har ikke haft kontakt med min fars side af familien før nogle år siden... Så ser ham ikke som bedstefar, men som hestehandler palle som er en flink mand - ikke fordi det rager dig, men du kan åbenbart ikke forstå når man skriver at det ikke er fordi jeg er i familie med ham men fordi man faktisk godt kan lide ham som person og det han gør, FORDI JEG KENDER HAM OG HANS STALD !

Og desuden. jeg vil gerne bede dig om at tage ud til ham og se hans stald INDEN du udtaler dig om flere af hans fejl tak.... så ser du at jeg har ret

• #16   23. jan 2011 kan se tonen ikke holdes pæn fra din side af. så jeg holder mig fra tråden nu.
    svarede kun efter hvad trådstarter spurgte om..
    men jeg takker af.

• #17   19. jul 2011 Har redet Ellehammer©'s hest engang ude ved ham, han er utrolig rar og man skal jo også tænke lidt på at han køber hestene sådan som de ser ud når man ser dem ude ved ham. Jeg kan huske der var en rigtig tynd hest ude ved ham, han vil jo gøre sådan at hestene kommer til at se flotte ud fordi han lever jo af at sælge heste nå men så puttede han den i en boks og den blev utrolig flot. Så jeg har slet ikke noget imod ham, man skal jo tænke på at det er hans job og hvis det er at han skal lægge penge fra hele tiden fordi at hesten er lidt tynd eller noget andet, så tjener han jo ikke noget? (-:
    Så jeg har slet ikke noget imod ham, folk synes jo bare at hestene ser rigtig syge osv.. ud fordi de er lidt tynde osv.. men han får dem jo sådan han vil jo ikke købe en syg hest som fejler noget :-).
    - Maria&Little

• #18   10. aug 2013 Jeg har været ude ved ham og hans heste ser fine ud jeg hat også brugt ham til transport og hesten kom godt frem og tilbage smiley

• Yasmin H
    Yasmin H Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #19   19. jul 2015 Undskyld jeg blander mig jeg ved ikke om nogle ad jer der har Facebook men der inde har der lige Været noget om ham en ad hans heste lå i en å i 14 timer uden der var nogle der gjorde noget ved det og så læsset i den op i en trailer uden den kunne stå eller gå så jeg ved ikke om jeg skal sige at han passer sine hest godt eller dårlig men efter hvad jeg har hørt så det ikke særlig godt jo det kan Være han er et ret menneske ude for heste verden men ved dsv ikke om han er det smiley

Kommentér på:
Palle Ellehammer

Annonce