{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

træthed - hvad kan jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Årh! Så sidder man her og bare er totalt smadret og ved man skal igang med sine lektier... Er simpelthen SÅ træt hele tiden! men får båede morgenmad, mellemmåltider, middagsmad og aftensmad på en dag og der er da nogenlunde sundt:

morgenmad: en appelsin og kellogs allbrands.
mellemmåltid: 2 gulerødder og 1 chili peberfrugt.
middagsmad: 2 rugbrøder.
mellemmåltid: 1 chokolade bolle.
Aftensmad: suppe + brød.
senere: æbleskiver.

har drukket 1 liter vand, mælk og pepsi max.

+ får 1 vitamin pille + aloevera drik.

løber 2 gange om ugen, er ude ved hesten hver dag og rider 3 - 4 gange om dagen.

prøver at få 7 - 8 timers søvn hver nat, men alligevel er jeg fuldstændig død om morgenen, falder i søvn i bussen og er virkelig træt dagen igennem? nogen der har nogle råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træthed - hvad kan jeg gøre?
  • #3   6. dec 2010 jeg bliver mere træt om vintereren, så det kan godt være derfor :).
    -pga. mørket og kulden, og når jeg fryser "anstrenger" jeg mig meget eller jeg spænder op, og det gør at jeg bliver meget træt.

• #4   6. dec 2010 Syntes heller ikke jeg laver voldsomt meget, fx i dag:

står op klokken 05.45 og gør mig klar, og så med bussen 06.50. Så er jeg hjemme fra gymnasiet klokken 15, tager hjem og skifter til hestetøj, får ordnet ved min pony og så ud at ride hesten. Hjem klokken 18, spise, lave lektier og i bad smiley

• #5   6. dec 2010 Tag til lægen og få taget en blodprøve sp du ved præsis hvilke vitaminer og mineraler du mangler.. Jern er ikke bare noget man begynder at tage, for så kan det give hård afføring

• #6   6. dec 2010 Som nogen af de andre kommer lidt ind på.. Så er det nok lidt fordi at det er vinter. Det bliver tidligere mørkt og man får ikke den mængde sollys man har brug for, for at holde energi niveau oppe. Jeg har pt. samme problem. Sørg for at komme ud i lyset så meget som muligt og lav helst noget aktivt. Det er de bedste råd jeg kan give dig, da din kost ikke ser ud til at fejle noget.
    Håber rådet kan hjælpe.
    Held og lykke med det.

• hestetosse t
    hestetosse t Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #7   6. dec 2010 lider af det samme hver vinter, lægen gav mig det råd D-vitamin det er fordi vi får for lidt lys om vinteren som solen giver os

• #8   6. dec 2010 Jaa, min mutter er sygeplejerske, og hun siger, at rigtig rigtig mange danskere lider af de symptomer hver vinter - og at det i langt de fleste tilfaelde er D-vitaminmangel.
    Saa tag til laegen og faa taget en blodproeve smiley

Kommentér på:
træthed - hvad kan jeg gøre?

Annonce