1.037 visninger
|
Oprettet:
hjælp mig med min kæreste {{forumTopicSubject}}
Sagde er den at min kæreste og jeg har lidt problemer i forholdet. Pengene er der ikke mange af og så har vi begge to og mugger lidt over tingene. Jeg elsker ham utrolig højt og ved at det er gensidigt. Men i aften vil jeg gøre noget særligt for ham og vise ham at penge ikke er alt. Og vise ham hvor meget jeg holder af ham. Nu er det så sådan at jeg simpelthen ikke kan komme i tanke om noget, og det ligner ikke mig ikke at have nogle gode idédu til sådan noget. Er der ikke nogle af jer søde mennesker her inde som har en god idé til hvad jeg kan horsens ham i aften.
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.407
mar 2005
jul 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Heste: 1 Emner: 52 Svar: 2.198
Ved min kæreste elsker at komme hjem fra job til risengrød og en god battle FIFA bagefter
maj 2006
Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 3 Emner: 62 Svar: 950
Og så bare for en dag glem pengesagerne, der er ikke grund til og være i dårligt humør over noget man alligevel ikke kan lave om på
Held og lykke, samt god fornøjelse
feb 2007
Følger: 22 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 338
Der er ingen tvivl om vores forhold kunne trænge til samme tur, det er bare svært ved med børn.
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.974
Så kan man også tage bad sammen bagefter, altså når massage olien skal vaskes af selvfølgelig
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.974
Kan man ikke gøre det, når de er kommet i seng?
altså feks massage med levende lys osv?
Eller et bad med levende lys og musik.. Jeg vaskede tit min kærestes hår og gav ham hovedbundsmassage og sådan, han vaskede så ikke mit, men mit er også langt, og det var bare besværligt
mar 2005
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 128 Svar: 1.549
- men ellers til en hyggelig aften, så skal man nok ikke vende problemer, men måske lige tænke over en 5-6 pæne ting man kan fortælle sin partner i løbet af aftenen... - mænd elsker ros...
hm.. mange af dem er også meget glade for miniskørter og den slags pikanterier.
og så har jeg hørt et sted at fx. varm cacao med muskat virker som et afrodisikum....- man kan også komme muskat i glögg....
man kunne droppe tv-et for en aften og spille et spil eller gå en lille aftentur i sneen, inden man kravlede sammen under et tæppe med højltlæsning, stearinlys og guf...
hvis du er super kreativ laver du et kort og en skattejagt rundt i hele huset, med nogen poster undervejs, det kan fx. være en post-it, med en leg eller opgave, en tøjdel der skal smides, en body tequila, nakkemassage eller andet... du bestemmer selv hvor skatten er... men jeg ville nok lade næstsidste post være et glas vin / en øl til ham på badeværelset, 5 min alene underbruseren, og så kunne han fortsætte til soveværelset, hvor "skatten" havde gemt sig under dynen
god fornøjelse
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.966
Vi synes det er ret hyggeligt at holde picknic på gulvet i stuen. Smør nogle sandwiches, åbn en flaske hvidvin og slut af med noget hjemmebagt kage. Sæt jer på et tæppe på gulvet, gerne med et par sterinlys og noget god musik også
hjælp mig med min kæreste