{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

træt og håbløs. {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelhen gået i stå med ridningen.. eller i det hele taget bare lysten til at gå ned til min hest.

Jeg havde et mareridt for lidt siden. Det har gjort, at jeg ikke tør ride min hest om aftenen. (jeg er bange for at der en der vil dræbe mig, når jeg skal tænde lyset i ridehuset)

Jeg er desuden også faldet af min hest et par gange pgr. af mangel på muskler. (jeg er dog blevet lidt stærkere siden) Men det gør, at jeg ikke tør at gallopere på ham.

Og så til det værste. Jeg føler at hende, jeg har hest opstallet hos hele tiden holder øje med mig. Minder mig om at min hest er tyk mm. Jeg er desuden også meget glemsom, så glemmer at tage hesten ind, som står ved siden af min. Og den kan ikke tåle at stå alene.
Så jeg er bare bange for at lave fejl, når jeg er hos min hest.

Så har I nogle råd? Jeg vil SÅ gerne ride min hest, men jaé..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træt og håbløs.
  • #1   22. dec 2010 så jeg kan kun ride, når jeg har fri fra skole.
    Men jeg er bange for, at lave en fejl med hesten ved siden af.
    Og jeg er bange for at ejeren er der. Eller bare andre ryttere..

• #2   22. dec 2010 den med at huske
    lav en seddel som du ved du ser hver gang
    hvor der står husk og tage hestene ind

det med stald ejer sig at hun ikke skal blande sig i hvordan DIN hest SER UD
    ps heller lidt for tyk end lidt for tynd

• #3   22. dec 2010 Har du ikke en veninde du ka tage med?
    Tror det ville være godt for dig at der var en der kunne følges med dig.

• #4   22. dec 2010 Det lyder for mig som om du ikke tror på du godt kan gøre det rigtige.. Desuden lyder det også som om du burde flytte din hest, men jeg synes du skal prøve at snakke med staldejer, fortæl hende det du har skrevet her. Bliver hun fornærmet eller føler du dig stadig overvåget er det måske tid at finde et andet sted til din hest.....
    Groft sagt er det ikke dit problem den anden hest ikke kan stå alene, det er efter min mening en fejl i dens opdragelse... Det er ikke rimeligt at du skal føle dig dum når du burde have det rart med din hest...
    Jeg synes du skal lade være med at ride alene, hvis du har mulighed for det så tag en veninde med.

• #5   22. dec 2010 JEg kender det ALT for godt. da jeg havde min gamle arabere opstaldet, gloede alle på jeg red hele tiden osv. og hader det bare. hader når der er andre end mig dernede! for der var så helveds mange snobber, så nød de stunder hvor jeg var der alene, og ikke skulle tænke på hvad andre sys om hvad jeg gør med min hest eller hvor jeg rider den. for jeg avr så bange for de ville kommentere min ridning negativt, eller min pasning. det var da jeg var 12, er nu 14, og har heldigvis fået min selvtillid i top, og tror 110 procent på mig selv, og er så fandens ligeglad med hvad andre sys. de skal bare holde deres mening for dem selv, for andre folks mening kan bare slet ikke rage mig mindre! smiley

• #6   22. dec 2010 hm.. Det kan godt være at jeg har mistet lidt selvtillid på det sidste.
    Jeg må prøve at tage mig sammen:-).

Men man lærer jo med tiden. Puha(-:

• #7   22. dec 2010 Og NORDTOFTEGÅRD. - Jeg HAR lyst til min hest.
    Undskyldningerne er ikke bare undskyldninger. De forhindre mig i at være sammen med min hest.

• #8   22. dec 2010 tro på dig selv! du kan jo godt! ikk'?

jeg ser sådan her på det hvis nogen skal kommentere min ridning og pasning: hvem skal komme og sige at min hest er tyk? ingen! selv om han er tyk men hvad så? de er vel bare misundelige! og hellere for tyk end skin og ben!!!

hvem skal komme og sige at jeg rider forkert? ingen! jeg rider som jeg gør og jeg ved det er i orden, for min hest er glad!

hvem skal komme og kritisere mig og min holdning, pasning og hest? ingen de kan vel se at jeg elsker den!?! og hvis så min ridning er lidt ved siden af hvad den KUNNE være er det så deres opgave at banke min selvtillid i bund?
    NEJ!

jeg kender mine fejl! jeg ved hvad jeg gør! og jeg ved at INGEN forstår mig og min hest bedre end mig selv!!!

jeg ser det som et held at alle ikke er ens! for hvem skulle så lære os hvad der er godt eller skidt? man skal tro på sig selv! for man ved bedst selv hvordan man har det! ;o)

• #9   22. dec 2010 det har du sgu ret i(-:
    man ved bedst selv, hvordan man har det..
    Jeg må kæmpe mig op på ham imorgen!
    og få en veninde til at hjælpe mig med at komme af med skrækken om at være dernede om aftenen.

• #10   22. dec 2010 Du bliver nødt til at tage hesten med ned og tænde lyset.. Så du kan se den ike vil dræbe dig..

Det er ligesom når man falder af, så er det bare tilbage på hesten igen smiley

• #11   22. dec 2010 altså jeg er ikke bange for at hesten dræber mig:-).

Kommentér på:
træt og håbløs.

Annonce