{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Heste-uddannelse - i tvivl. {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg går i 8kl., og skal efterhånden til at finde ud af hvad jeg vil efter 10kl.. smiley
Min drøm har længe været at blive berider, men da jeg ikke tror jeg vil få glæde af den uddannelse, så er jeg kommet i tvivl om hvad jeg så vil..
Jeg havde så en periode hvor jeg gerne ville være jurist, men jeg har nu bestemt mig for, at jeg vil stå op hver morgen og kunne tage på arbejde, og det så handler om heste! smiley
Jeg har kigget lidt på nogle forskellige uddannelser, og astronomi har fanget mig lidt, da jeg interesserer mig meget for foder, sammensætningen, foderplaner osv.. smiley
Problemet med dét er at jeg er en skovl til fysik...

Så har jeg været lidt inde over noget sadelmager halløjsa, da jeg synes det kunne være spændende at arbejde med sadler! Dog har jeg fundet ud af at man kun kan uddanne sig som sadelmager i sverige eller usa, og da jeg har planer om at flytte hjemmefra umiddelbart efter gymnasiet (måske før), så tror jeg ikke jeg ville kunne klare at have hesten med og uddanne mig i et fremmed land.

Til sidst har jeg spekuleret lidt over, om man kan blive noget med noget rideudstyr af en art.. smiley Kan man tage en uddannelse med noget design, og så designe rideudstyr for et firma? Altså trenser, tæpper, underlag osv? Eller noget i den stil?

Jeg modtager alle foreslag, men det skal være noget med heste, og noget man kan leve af at lave smiley Berider er udelukket, da jeg har planer om bare at dygtiggøre mig ved at starte en masse stævner de næste mange år, få noget erfaring og så undervise på baggrund af mine resultater og min viden smiley

Mvh. Michelle - god jul!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste-uddannelse - i tvivl.
Kommentér på:
Heste-uddannelse - i tvivl.

Annonce