455 visninger
|
Oprettet:
Har fået en sød gave fra min part :D {{forumTopicSubject}}
Heej Hg!
Har lige fået en rigtig sød gave fra min part - Faxi (ponyen) - (rettere ejeren). Jeg har fået et armbånd lavet min parts halehår!
ihh, hvor er den fin, en helt hvid armbånd med perler! (:
Er rigtig glad for den!!
Har i fået nogle før-julegaver?
okt 2006
Følger: 130 Følgere: 158 Heste: 4 Svar: 1.526
Så har min kæreste lige afsløret hans julegave som jeg ikke får i aften, fordi jeg skal selv med ud og købe dem. 'Han giver mig de nye briller jeg har snakket om det sidste halve år, blev simpelthen så rørt og glad at jeg gav mig til at græde af glæde
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1367 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.476
Go' jul! ;D
okt 2006
Følger: 130 Følgere: 158 Heste: 4 Svar: 1.526
Tak i lige måde!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Jeg får sikkert også en gave af Maja's ejer
Har ikke kunne komme over til hende med hendes gave idag. Hun får to forstørrede billeder, et af Gizella som hun lige har solgt og et af Maja
maj 2008
Følger: 137 Følgere: 124 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 3.038
- Gavekort med min søster til ansigt og krops message :-))).
- Samsøe bluser + lange uld bluser.
- Make-up æske + en make-up taske.
- Lilla sengetøj.
- Lysebrune højtaljede bukser.
- Slemme slemme piger dvd 1 & 2.
- Lyserød stævne t-shirt.
- Ride leggins.
- Hestetricks bog.
- 3D bogmærke.
- Vinterstøvler.
- 200 kr.
Synes selv jeg har fået MANGE gode gaver (-: . Får dog selv et par stykker gaver mere selv :-)). I næste uge skal jeg ned og hente Justin Biebers bog, og om et par uger får jeg SINDSYGT mange ting med Justin Bieber fra hans fanklub transpoteret hen til Slagelse posthus!!! :-DD. Også skal jeg bytte en gave til noget jeg selv skal have d:. Også skal jeg købe banner & t-shirts til hans koncert, som også er en stor gave for mig og min veninde, og regner da også med jeg vil lave min egen plakat. (-:
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1367 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.476
Har fået en sød gave fra min part :D