{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Sportsvogn ska ha lavet savostyringen! {{forumTopicSubject}}

Den kan ikke engang køre lige? Hvordan pokker skal jeg så kunne køre ud i trafikken med den? Gaard main - tænk lige på, hvis jeg slipper taget på styret/rettet - så trækker dne aotumatisk til Venstre? smiley og så blir vi påkørt af en anden bil. smiley Ej jeg må heller skynde mig ned til værkstedet inden nytår.

Så kommer spørgsmålet så bare - Bilen er en tysk model - skal jeg så kører hele vejen til tyskland og få reperet savostyringen? Det blir sørme godt nok en anstrengende tur da. smiley Men så kan jeg selvfølgelig får repereret sædet ved samme tur. Det en så hårdt at sidde på i mere end 5-6 timer?

Hvad tror du, de tager for reperation af bilen? Kan jeg slipper med et par tusinder eller kommer jeg til at betaler kassen? Hmm. Og hvordan skal jeg lige havde brændstof med hele vejen. Tanken fungere heller ikke rigtigt. Det er ligesom den ikke vil spise hverken Diesel eller Benzin. Men vil gerne spise Græs og hø m.m? Jaja det er sgu da bare en ØKOLOGISK bil jeg har! Misundelig? Den er billig drift og starter ALTID

Model? Ja det er en tysk sportsvogn fra 1998 - den er hvid og er bare SÅ smart. Dersværre er den lidt svær holde ren, når det er sådan et sjip shap vejr. Den har en max hastighed på 60 km (nåh ja - et skud ik?)

Her er vidunderet - ER den ikke flot?! smiley
http://hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/2034731.jpg?

Jeg lavede afstandsbedømmelse i dag, og så fik jeg sat ham lidt tidligt af, så tabte tøjlen i landingen (ja fyh fyh) - og vupti - så drejede ponyen til Venstre. Det gjorde han hele tiden? Må nok heller få lavet den savostyreing inden længe.

GODT NYTÅR! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sportsvogn ska ha lavet savostyringen!
  • #1   27. dec 2010 Hehe x'D
    Sikke en lækker sportsvogn du har der smiley
    Men noget skidt med den servostyring, gad vide hvorfor den pludselig er begyndt på det? smiley

Godt nytår smiley

• #2   27. dec 2010 Jamen jeg ved det virkelig ikke, Den blir passet og plejet og ude at køre hverdag. Trænger selvfølgelig godt nok til at blir blæst igennem, men tør ikke med dette vejr. Tænk hvis den skrider for mig og vi kører ind i en snedriver - ej ved du nu hva!

Det må mekanikerne fortælle mig! Det er hvad de blir betalt for! smiley

Men ja - jeg synes også selv det er en herre smart model jeg har! smiley Den er helt unik. Ikke en bil der går flere af på dusinet

Kommentér på:
Sportsvogn ska ha lavet savostyringen!

Annonce