{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Erfaringer med gohorse.dk? (-: {{forumTopicSubject}}

hej. (-:

jeg har overvejet at bestille et par støvler fra Gohorse.dk men da' jeg søgte lidt på Google og fandt en side, med flere anmeldelser imod gohorse, med folk der ikke har fået deres varer og ikke kunne komme i kontakt med gohorse. - Er der nogen herinde fra der har købt varer der inde og hvordan var jeres erfaringer med levering osv? (-:
håber nogen kan hjælpe.

hilsen Rikke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med gohorse.dk? (-:
  • Anne
    Anne Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #1   28. dec 2010 Hej:-)
    Hviis jeg var dig ville jeg holde mig LANGT væk fra gohorse. De har mange rigtig lækre ting på nettet, og til ok priser, men hvis du er heldig at få dine ting, skal du vente MEGET længe, og det er totalt umuligt at kontakte dem både på mail og telefon. Så gør dine indkøb et andet sted. Du bliver kun skuffet og frustreret, desværre.
    Mvh. Anne

• #2   28. dec 2010 Har aldrig forhandlet med dem over nettet, men til JBK i år. Der var det god service, og de var virkelig søde.... smiley Men som sagt har jeg ingen erfaringer indenfor nethandel.

• #3   28. dec 2010 okay - tak for hjælpen (-: tror bare jeg holder mig fra dem så.

• #4   28. dec 2010 Jeg kørte ned til dem for at prøve støvler, og da var der god service smiley Men har aldrig handlet med dem på nettet ... d:

• #5   28. dec 2010 Kar købt et par tretorn, hvor lynlåsen gik i stykker. Aftalte over mail at de skulle sendes retur (incl. kvitt osv), og jeg skulle modtage et par nye først i dec. Jeg har sendt støvlerne som en pakke, og kan derfor se de er modtaget for 1 md. siden. Siden har jeg ikke kunnet få fat i nogen, hverken på mail eller tlf og har næsten prøvet dagligt. Da jeg skulle købe støvlerne havde de en mail responstid på max 1 dag over mail. På deres tlf går den på svarer, der fortæller de er til stævne. Det siger den ALLE hverdage....

Indtilvidere har jeg altså betalt 2099 og 100 kr i porto og har ingenting derfra...

• #6   29. dec 2010 ville ikke røre det firma med en ildtang!! smiley

Har hørt UTROLIG meget dårligt om dem.

Kommentér på:
Erfaringer med gohorse.dk? (-:

Annonce