{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.916 visninger | Oprettet:

mystiske lyskugler på himlen {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Nogle andre som har observeret sådanne?
I går kl 20.40 var mig og min kæreste på vej hjem fra hans forældre, og da vi kører ud af indkørslen ser vi pludseligt omkring 50 røde/orange/gule lys på himlen på rad og række. Der var skyfrit og kalr stjernehimmel, men de havde en helt anden farve end stjernerne. Vi stopper og hopper ud af bilen og står og kigger i omkring 20 min, hvor kuglerne bevægede sig efter hinanden fra vestlig retning mod øst. Vi står og snakker om at det måske var rislamper nogle ofte sender op i forbindelse med bryllup og sådan, men pludseligt danner alle kuglerne en form for klase, hvor de så begynder at danne trekantsformationer. Og forskellige "mønstre". Nogle svævede mod hinanden og fortsatte opad parallelt med hinanden, men pludseligt forsvandt de en efter en i sydlig retning. Vi kører derefter hjemad og ser flere stå og filme det med deres mobiltelefon, hvor de er stoppet op og hoppet ud af bilen. Aner simpelthen ikke hvad det var?? De var fuldstændig lydløse, så det kunne ikke være fly. Og igen, så ved jeg heller ikke hvordan disse rislamper ville kunne danne trekantsformationer. Fandt en artikel på nettet om at det ligeledes var blevet opserveret dette i august 2010 på nordsjælland. Skræmmende nok var beskrivelserne meget ens i forhold til det vi så i går. Vi så det her i nordjylland, rettere sagt i Aalborg. Snakker med min søster tidligere i dag, og hun har set en enkelt lyskugle ved 6 tiden i går, men hun bor i Farsø, 55 km sydvest for aalborg... Lidt uhyggeligt...
Nogen der ved hvad det kan være??? Obs., vi har skrevet ind til tv2vejret:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mystiske lyskugler på himlen
Kommentér på:
mystiske lyskugler på himlen

Annonce