{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

HJÆLP!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej! Har denne hunkanin som bor på en fritidsklub, men oppe på den fritidsklub er der en han-kanin som de ikke kan have mere :-'( Han hedder Balou og er en lille hermelin-kanin...han er 6 år gammel smiley vil så gerne have en kanin til, så jeg spurgte min mor om jeg måtte få ham, det blev så til at jeg fik ham med hjem på "weekend-ferie", så vi lige kunne se hvordan det var, om kaninerne kunne enes osv. Prøvede 2 gange at sætte dem ved siden af hinanden ved et lille sted, så de kunne snuse lidt og sådan...de har forresten også mødt hinanden på fritidsklubben. Men da jeg skulle noget i weekenden, skulle mine forældre passe dem...da jeg kom hjem, fortalte min mor at min hunkanin havde sluppet ud af sit bur, fordi lågen var gået op! (Det skal lige siges at det er sket før & kun på grund af at min mor aldrig lukker den ordentligt!) & fordi min hunkanin er en lidt stor kanin & har et lidt voldsomt temperament, så har han den lille dværgkanin ikke en chance mod sådan en dominerende kanin! Han blødte ud af næsen, og virkede syg! Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre & vi kan ikke bruge dyrlæge smiley han har det så dårligt & virker bange smiley på et tidspunkt troede jeg han ville dø! Hjælp mig seriøst!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!!!!
Kommentér på:
HJÆLP!!!!

Annonce