29. jun 2009 Følger: 24 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 72
HJÆLP!!!! {{forumTopicSubject}}
Hej! Har denne hunkanin som bor på en fritidsklub, men oppe på den fritidsklub er der en han-kanin som de ikke kan have mere :-'( Han hedder Balou og er en lille hermelin-kanin...han er 6 år gammel
vil så gerne have en kanin til, så jeg spurgte min mor om jeg måtte få ham, det blev så til at jeg fik ham med hjem på "weekend-ferie", så vi lige kunne se hvordan det var, om kaninerne kunne enes osv. Prøvede 2 gange at sætte dem ved siden af hinanden ved et lille sted, så de kunne snuse lidt og sådan...de har forresten også mødt hinanden på fritidsklubben. Men da jeg skulle noget i weekenden, skulle mine forældre passe dem...da jeg kom hjem, fortalte min mor at min hunkanin havde sluppet ud af sit bur, fordi lågen var gået op! (Det skal lige siges at det er sket før & kun på grund af at min mor aldrig lukker den ordentligt!) & fordi min hunkanin er en lidt stor kanin & har et lidt voldsomt temperament, så har han den lille dværgkanin ikke en chance mod sådan en dominerende kanin! Han blødte ud af næsen, og virkede syg! Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre & vi kan ikke bruge dyrlæge
han har det så dårligt & virker bange
på et tidspunkt troede jeg han ville dø! Hjælp mig seriøst!
jun 2009
Følger: 24 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 72
sep 2007
Følger: 87 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 59 Svar: 283
jun 2009
Følger: 20 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 90 Svar: 504
så vær en asvarlig kanin ejer og tag den stakkels lille fyr til dyrlægen...
apr 2008
Følger: 68 Følgere: 69 Heste: 5 Emner: 36 Svar: 184
så hjælp dig selv og tag den til dr dyr
jun 2009
Lena L: Fordi min mor er sådan en dårlig mor, så hun gider ikke!
sep 2007
Følger: 87 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 59 Svar: 283
jun 2009
jun 2009
Følger: 20 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 90 Svar: 504
at hun gerne vil lade dig få flere dyr, men ikke tage det ansvar der følger med i for at dyrlæge når dyret har brug for det, synes jeg simpelthen er forkasteligt!!!
desuden er det som andre nævner ikke i overensstemmelse med loven at undlade at tage kaninen til dyrlæge... det kan man blive straffet for...
HJÆLP!!!!