{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åbent hus
  • #1   28. jan 2011 det går alle tekniskeskoler vel..

    og dte burde virkelig afskaffes har andet at bruge min lørdag til


  • #2   28. jan 2011 Ja, jeg tager en tur til Kolding og kigger på det.. .-)

  • #3   28. jan 2011 Nej det er jo bedre på en lørdag end en hverdag så ved vi jo alle sammen at så gider folk ikke komme.! De fleste har tid og lyst en lørdag..

  • #4   28. jan 2011 Ja, men jeg har altså ikke tid til at være i skole en lørdag, lærene kan sku selv vise deres skole frem

  • #5   28. jan 2011 Mich det er jo sjovere for folk der kommer og kigger at eleverne er der til at forklare og fortælle ..

    Syntes absolut heller ikke det er fedt at være i skole en lørdag, er også en af dem der går på Hansenberg smiley som Veterinærsygeplejerske smiley


  • #6   28. jan 2011 Mich & Fønne ;}<3
    Jamen hvis du altså bare ikke har tid til det - må du jo bare lade være med at komme. Det er jo ikke "deres skole" - det er ligeså meget din - og først og fremmest er det din og mange andres uddannelse. Er du ikke interesseret i hvad indtryk udefra kommende får af din uddannelse?
    Jeg tager min uddannelse alvorligt, og rejser et stykke vej for imorgen at tage til åbent hus på Hansenberg, men jeg håber da at det jeg møder, er folk der er glade for og stolte af deres uddannelse, frem for folk der ikke gider at være der, og har en negativ holdning overfor sin egen skole.


  • #7   28. jan 2011 Jaaa jeg ville da heller ikke synes at det ville være spændende hvis det var lærerne der skulle vise frem. Jeg er en af eleverne på tandklinik grundforløbet. Jeg ville da også gerne have fri men synes det er en god skole så har ikke noget imod det.

  • #8   28. jan 2011 Det er obligatorisk at møde desværre

  • #9   28. jan 2011 Min datter er mere træt af, at hun ikke skal ride kvadrille alligevel.
    Har været med fra start af, med at øve og lave programmet. Og så fordi hun var fraværende i går, bliver hun sat af pga deres dumme regler. Havde da glædet mig til at se det.


  • #10   28. jan 2011 god ide at holde åbent hus. Mange ridetøser tror veterinærsygeplejerske uddannelsene er en dans på roser.
    Og til Mich & Fønne , der er heldigvis nogle der tager deres fremtid alvorligt og ikke laller.


  • #11   28. jan 2011 Kedelige logmentet gi´r mig kvalme. *

    Siger du nu jeg ikke tager mine ting alvorligt?
    Jeg kæmper en kæmpe kanmp med den uddannelse jeg e igang med som ENESTE pige sammen med 31 drenge der ikke tror jeg kan en skid.
    Jeg konkler hver evig eneste dag i skolen fra kl 8 til kl 3.
    og min weekend bruger jeg på at forbedre mig på egenhånd, at fejlfinde.

    Jeg skal køre klar for at ateg påp et partik ophold jeg har ventet på i så mange år, jeg kæmper for at gøre alting klar. og det var ikek lige i mine planer at ateg i skole en lørdag.

    MEn når man går rundt hver evig eneste dag og bliver rakket ned på, får atvide man ikke kan en skid at man er uduelig, at man er en pige og burde stå i et køkken, er der fandemer nogle gange svært at fortsætte.
    så du skal fandemer ikke side og tro du ved alt og sige jeg IKKE tager min uddannelse alvorlig.. det kan du simpelthen ikke være bekendt.

    jeg sidder og kæmper med at avlevring opgaver hver aften. for at gennemføre dette. og så skal du lukke sådan en gang lort ud.

    men du tror åbenbart du er så fissefornem at du akn tillade dig at træde på folk der egentlig virkleig kæmper for deres drøm, og har det lidt svære end hvad du egentlig selv har.

    så brug lige øverste etageste bare en gang imellem


  • #12   28. jan 2011
    Mich & Fønne ;}<3 - Bare fordi nogen har tisse på din sukkermad bør du ikke lade din indebrændthed gå ud over andre. Tag ud og slå til en boksebold istedet eller løb en tur smiley


  • #13   28. jan 2011 Krikken: jeg har skam været over på min bokse pude, gået både med hest og hund længere end nogensinde for at komme ud med min værde og fustration.

    og så der en eller anden der syntes hun sidder på en fine pind end mig, der lige skal nedgøre andre folk totalt og virkleig træde på det der er deres drøm bare fordi jeg ikke lige deler hendes


  • #14   29. jan 2011 GG. Kender dig ikke personligt, og kan ikke forstå du vil fremlægge dine problemer her i et åbent forum.
    held og lykke med din uddannelse. Du vidste vel fra starten at du var i en "mandeverden". Ellers har du ikke researched godt nok.


Kommentér på:
Åbent hus

Annonce