Arbejde og operation=dårlig blanding?? {{forumTopicSubject}}
Hej Hg'er!
Det er fordi jeg er stoppet med skolen, og har valgt at tage ud og arbejde i stedet. Nå det er fint, og jeg har søgt en masse stillinger. Men nu hvor jeg kommer til at tænke mere over det, skal jeg igennem en dum operation d. 8 april, og en masse undersøgelser både før og efter. Jeg skal have rettet min næse, og det vil sige at jeg skal have skåret noget af næseryggen af, og en masse andet - også skal jeg have rettet mine gamle ar. (Har læbespalte, dette skal dog ikke kommenteres!) Jeg har været gennem massere operationer før, og ved udmærket godt hvornår man dur til noget igen. Lærene har dog sagt at efter denne her operation må jeg ikke lave noget i hvertfald 6 uger - jeg måtte godt gå i skole så længe jeg bare sad stille på min stol dagen lang. Men hvis jeg skal til at arbejde sidder man altså ikke stille dagen lang, og jeg må ikke lave noget specielt. Men er det så egentlig ikke lidt dumt at begynde og søge arbejde når jeg skal gå med skinne i 6 uger, og ikke rigtig må lave noget? Det er da ikke en særlig god start.. eller er jeg helt gal på den?
Tak på forhånd d: Stavefejl er gratis
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Nej det er ikke en særlig god start :o)
Ville vente til bagefter.
VI har en på arbejdet der er sygemeldt i 3uger pga. operation men hun har også arbejdet ved os i ½ år nu.
aug 2007
Følger: 176 Følgere: 201 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 456
Synes også det er noget andet hvis man har været der noget tid, men der er jo ikke længe til at jeg skal holde fri hehe d:
maj 2008
Følger: 141 Følgere: 119 Heste: 7 Emner: 74 Svar: 609
Arbejde og operation=dårlig blanding??