{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Hold da op, sikke en oplevelse. :) {{forumTopicSubject}}

Ja her for godt en time siden ringer Bent, ham som vores heste står på sommergræs ved og fortæller at vores 2 ponýer står midt ude på vejen. Min mor og jeg tager så ud, jeg tager en grime med og vi køre ellers bare afsted. Rigtig nok, da vi er kørt en halv kilomet, står der 2 ponyer og græsser lige så fint i vejkanten. Eller nej Rainbow stod faktisk ude på vejen, men der var heldigvis ingen biler. Men jeg tager så grimen på Woody min, søsters hest og sætter mig op på ham og galopere ellers hele vejen tilbage hvor de står på mark med Rainbow i hælene ;). Org det var skægt, så kommer vi derud og tilbage står en fortabt gammel herre, nemlig Topas ;D. For Gossi vores islænder er også væk, så ham kører min søster lige rundt og leder efter. Men jeg tager så Rainbow og Topas og Woody ud på en anden mark, på vejen derud red jeg Woody og Topas havde jeg som håndhest og Rainbow løb frit ved siden af. :'), det hele gik rigtig fint. Og min mor kørte bagved os hele vejen ;D. Org det var en sjov oplevelse, og jeg fandt ud af at Woody er virkelig god at ride på. smiley hehe, så de fik sig lidt motion idag, alle heste :).

Men det var sjovt, hehe.
smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da op, sikke en oplevelse. :)
Kommentér på:
Hold da op, sikke en oplevelse. :)

Annonce