{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kunstige bryster?
  • #1   2. feb 2011 jeg kan godt lide mine, hahhaha smiley ej, jeg skal i hvert fald IKKE havde lavet dem større (: men jeg kan måske godt forstå det, hvis man har meget små bryster eller noget..

• #3   2. feb 2011 Hvis man gør det for éns egen skyld og for at ændre sin livskvalitet, fordi det virkelig går én på, kan jeg ikke se problemet i det. Jeg kunne også godt selv overveje det, jeg regner med at skulle under kniven efter et stort vægttab til næste år, det er dog bare ikke nye bryster.
    Kan ikke se idéen i ikke at gøre det, hvis det er noget, der virkelig går én på, og som virkelig ville give én mere livskvalitet. Alt andet end lige går alting op i det ydre idag.

• #4   2. feb 2011 Synes det er iorden hvis man er utilfreds... men sådan nogle kæmpe babser som Linse Kessler - det er altså for ulækkert og vulgært, når først de bliver SÅ store så er det ikke længere pænt..

Jeg selv er tilfreds med mine babser smiley Bruger en 70D/70E, så der er ikke behov for større babser her smiley

• #5   2. feb 2011 jeg ønsker selv at få lavet mine bryster større når jeg engang har pengene til det.
    jeg synes det er fint at få det lavet.
    bare man ikke overdriver størrelsen..

• #6   2. feb 2011 Jeg synes det er fint, ja nogle får et helt bedre liv af at få lavet sådan en simpel ting som sine bryster størrer, så lad dem dog, det kan slet ikke gøre mig smiley

• #7   2. feb 2011 Tror i at en bryst operation kan gøre noget godt for ens selvværd? Hvis man er en af dem der er virkelig utilfreds med sit udseende?
    Personligt tror jeg ikke det gør den store forskel.. Der er jo altid et eller andet man er utilfreds med..

• #8   2. feb 2011 Store bryster er altid godt... .-)

Det burte være fradragsberetige

• #9   2. feb 2011 Hmm, har der sneget sig en mand ind i vores samtale? smiley

• #10   2. feb 2011 Kan forstå det hvis man var flad som et strygebræt og virkelige ikke vat tilfreds med dette, fordi man følte sig mindre som en kvinde eller hvis man havde en størrelse F og virkelig var generet af sine bryster og så gerne ville have dem mindre...

Kan også godt forstå dem, som får dem løftet, når man når op over en hvis aldersgrænser og tyngdekræften begynder at hive lidt voldsomt i de kære små..

• #11   2. feb 2011 Kender folk der har fået lavet bryster pga. de var meget utilfredse, og de har det langt bedre med sig selv nu.

• #12   2. feb 2011 Elsker elsker mine bryster smiley
    Fik dem lavet for snart 3½ år siden og har været glad for det fra dag 1.. havde ellers været utilfreds med mine bryster fra jeg fik dem nærmest.. og havde næsten ingen ting..
    Skal helt sikkert også have lavet dem igen, når der blir penge til det..
    (jeg fik ikke så meget i dem sidst, da jeg var ung og min hud var meget stram)

• #13   2. feb 2011 AAAhhhhhh pis afsløret *LOL*

Det er nu ret alvorlig ment det jeg skrev. Hvis i kvinder føler / har behov for støre bryster. Så hvorfor ikke få det lavet ?
    Idag er det jo ikke et støre indgreb end at få klippet hår. Personlig ville jeg ikke have indplanteret silikone. Men det skal vel ikke afholde nogen fra at gøre det, hvis personen mener det vil forbedre sin livskvalitet.

Nu er det jo ikke noget der skal gøre bare fordi, vi mænd har noget at se på. Men det er da helt sikker svært at lade være med at se på et par store bryster.

• #14   2. feb 2011 Altså heller ikk nogen der siger at de er kæmpe bare fordi de er kunstige.. Selvfølgelig har jeg større bryster end nogle af mine veninder, men der er da også nogle som har naturlige, der er større end mine..

• #15   2. feb 2011 Arh CH M, - hvis du mener at det ikke er et større indgreb end at få klippet hår, så skulle du måske undersøge sagen nøjere... ;o)

• #16   2. feb 2011 Betina Maj P

Ja ja det er nok lidt overdrevet, men det er jo ikke noget. Der kræver det helt store idag. Da vi var i Thailand for 3 år siden, tilbyd hospitalet vi var på. Ind / ud... nye bryster på 24 timer.

• #17   2. feb 2011 Jeg synes det er i orden... Bryster er en stor del af den kvindelige krop og det at være "kvinde..." Og hvis man ikke er tilfreds, hvorfor så ikke få dem lavet om? smiley

• #19   2. feb 2011 Det er et stort indgreb.. Kan så sige at de anbefaler at man venter med enhver form for træning og også bilkørsel i 6 uger efter! og der er mange smerter forbundet med operationen.. Det er bestemt ikke en sjov omgang!
    Hvis man får lagt implantatet under brystmusklen, er dine arme fuldstændigt ubrugelige.. Jeg kan huske at jeg nærmest skulle sidde op og sove de første 3-4 og det gør ondt bare man går lige stå stille...

Kommentér på:
Kunstige bryster?

Annonce