{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Fastelavns udklædning {{forumTopicSubject}}

ja, skal til fastelavns stævne på min rideklub og skal selvfølgelig være udklædt smiley
Men søger nået lidt unikt, og nået der passer til at han er en fjordhest smiley

har tænkt på følgende;

Viking,
Sheik + kamel,
hippi

Håber i har nogle gode forslag og kan forklare hvordan kostumet skal laves smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fastelavns udklædning
  • #1   3. feb 2011 jeg skal være tyv
    min veninde skal være politi
    jeg har være julemand
    og prins:D
    DU kunne også være pippi, fe, prinsesse,

• #2   3. feb 2011 Pippi kunne være sjovt, men der ville hesten bare ikk passe så godt (-;
    Prinsesse var jeg sidste år og fe kunne overvejes smiley

• #3   3. feb 2011 min veninde har været pippi, på en fjordhest:D

Der er også
    Klovn
    fotograf
    Bamse
    kylling
    Bondemand og malkeko
    Cowboy og tyr
    Klods Hans og ged
    Malkepige og malkeko
    Pippi Langstrømpe og hest
    Ridder og hest

Har hvordan du kan lave det, hvis du vil have det:D

• #4   3. feb 2011 vil rigtig gerne vide hvordan duuh havde tænkt dig at lave det smiley

• #5   3. feb 2011 her er de:

Bondemand og malkeko

Klæd dig ud som en rigtig bondemand iført ternet skjorte, overalls, gummistøvler, stråhat og et strå i mundvigen. Hesten - som helst skal være rød eller sort/hvid broget - får påsat et hjemmelavet, stort, lyserødt yver, så den ligner en vaskeægte malkeko.

Cowboy og tyr

Hvis du synes, at en cowboy til hest er en anelse for kedeligt, så kan du overveje at være den vilde cowboy, som tør at ride på en farlig tyr. Du ifører dig det traditionelle cowboy tøj - dog uden lasso - og hesten får påsat et par hjemmelavede horn i panden. Effekten er bedst, hvis hesten er mørkebrun eller sort.

Indianer og hest

Klæd dig ud som indianer iført hovedbeklædning med fjer, en farverig bluse og brune skindbukser med frynser langs siderne. Hvis du er en god og erfaren rytter, kan du vælge at ride uden sadel, men med et farverigt tæppe på ryggen af hesten. Det ser ekstra godt ud, hvis du har en broget hest.

Klods Hans og ged

Klods Hans med ged er også en mulighed. Du klæder dig ud som Klods Hans iført hat, skjorte, vest, bukser der netop dækker knæene, knæstrømper og træsko. Din hest klædes ud som ged. Sæt et par hjemmelavede horn på hestens pande og hjemmelavet gedeskæg i hovedtøjet under mulen. Hesten skal helst være hvid eller grå, og en tyk vinterpels er bestemt ingen hindring.

Malkepige og malkeko

En variation af bondemanden og malkekoen: klæd dig ud som malkepige iført hvidt tørklæde om hovedet, en brun kjole, hvidt forklæde og træsko. Hesten - som helst skal være rød eller sort/hvid broget - får påsat et hjemmelavet, stort, lyserødt yver, så den ligner en vaskeægte malkeko.

Pippi Langstrømpe og hest

Pippi Langstrømpe er en sjov og farverig figur. På med den lille velkendte kjole, de lange strømper i forskellige farver, de små slidte, sorte ankelstøvler og så naturligvis de røde fletninger, som står ud til siderne. Måske er du så heldig at have en prikket hest, men ellers kan du lave et hvidt dækken med sorte prikker. Hvis din hest er hvid, er det også muligt at male sorte prikker direkte på hesten. Vælger du det sidste, skal du naturligvis sørge for at bruge noget farve, som hesten kan tåle, og som kan fjernes igen.

Ridder og hest

Klæd dig ud som en nobel ridder med "rustning", sværd og skjold. Skjoldet må meget gerne have et farverigt logo. Hesten kan få et farverigt dækken på, som passer til skjoldet, og dækkenet må meget gerne dække både hals og dele af hestens hoved. Effekten er bedst, hvis hesten er af den kraftige type.

Det er nogle jeg har fået af nogle her på hg:D

Kommentér på:
Fastelavns udklædning

Annonce