Skal jeg bare opgive det? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har mødt en sød fyr, som jeg har haft lidt med her på det sidste..
Han er rigtig sød når vi er sammen. Han har været hjemme ved mig nogen gange hvor vi har set film og hyggede
Og sidste gang blev han og sov.. Vi har haft sex 2 gange. Vi ville egentlig have ventet lidt med det.. men tja, det skete bare alligevel :b
Han er også rigtig sød når vi skriver sammen over sms
Meen.. Der er alligevel nogen ting, som gør at jeg har svært ved at tro på, at han vil noget seriøst med mig
Det er næsten altid mig der skal skrive først, tror kun det er sket 'en eller to gange at han har skrevet af sig selv. Jeg ved godt han har travlt osv.. og fyre generelt ikke skriver så meget. Men kunne da være rart hvis han lige gad at skrive af sig selv en gang imellem.
Han går meget op i udseende ved jeg, Og han sys jeg er den lækreste pige på skolen (vi går på samme skolem, dog ikke i samme klasse). Så jeg er på en måde bange for, at han bare dropper mig, hvis han ser en der ser bedre ud, hvis i forstår?
Jeg har ikke hørt noget fra ham i dag, og i går gjorde jeg kun fordi jeg til sidst skrev til ham om aftenen.
Men gider ikke skrive til ham i dag/aften.. for han må jo skrive hvis han har tid og er også bange for at blive for påtrængene..
Skal lige siges jeg tidligere er blevet såret af nogen forskellige fyre, så nok derfor jeg er sådan..
DET ER SÅ TRÆLS.. HVORFOR KAN JEG IKKE BARE STOLE PÅ HAM?
Kan fx tage mig selv i at tænke.. "hmm, han har heller ikke skrevet i dag.. sidder han nu sammen med en anden pige :("
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
1 - Nogle drenge skriver bare ikke først. Sådan er det. Min kæreste er elendig til at skrive inspirerende SMS'er der skal indeholde andet end 1 stavelses ord og svar på spørgsmål. Nogle fyre har heller ikke behov for at skrive nær så meget sammen som piger.
Accepter det eller gør opmærksom på det.
2 Går fra dig fordi en er pænere? Få styr på din selvtillid i stedet og tro på ham, giv ham noget tillid og stol på ham istedet for at være bange og misttroisk.
Og som du nævner - du er blevet såret derfor er du sådan. Men det bliver nød til at stoppe, ellers får du aldrig tillid igen.
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 882
Drenge er bare ikke indrettet, sådan at de af sig selv skriver sms`er med mindre, der er noget konkret de skal bruge svar på.
Min x som jeg var sammen med i 6 år, brugte flere år på, at finde ud af at han gerne måtte skrive uopfordret
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 316 Svar: 1.061
Ja, sådan er drenge nok bare :b
Krikken ( no man should have all that power ) .:
Er også træt af at være sådan.. og vil gerne ændre mig.
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.974
Når de har fået kæresten på krogen, så er der ingen grund til at skrive mere, kun for at spørge om vi mangler mælk?
Sådan er det bare
Sådan er piger ikke, vi eeeeeelsker at smse og snakke med pigerne og vores kærester... Sådan har de det bare ikke..
vi har haft den samtale et par gange herhjemme om at man godt kan skrive noget sødt uopfordret engang imellem, det skulle man tro var nemt, men det er det åbenbart ikke
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 22 Svar: 409
Fortæl ham at du gerne vil noget seriøst, men du vil vide om det er det samme han vil. Sig du kræver hans ærlighed lige ud af posen og at du ikke bliver sur eller ked af det og få det nu gjort inden du kommer til at føle for meget for ham.
-Hvis han siger han gerne vil være seriøs, så sig til ham at du vil have han skal begynde at skrive til dig istedet for du altid skal skrive til ham og sig ærligt og lige ud af posen hvorfor han skal skrive noget mere ( at du er bange for han ikke gider dig, eller at han er sammen med en anden pige. )
Få det gjort inden du får for mange følelser for ham!.
Det gjorde jeg for første gang med ham kæresten jeg har nu, før ham varede mine forhold ikke mere end maks 3 måneder, det var rigtig svært for mig at skulle sige tingene lige ud. For har haft en rigtig svær barndom.
-Men er skide glad og lykkelig over jeg fik det gjort. Vi har snart været sammen 8 måneder og vi flyttede i lejlighed sammen i november. Har fået et helt andet forhold end de tidligere fordi jeg kan være ærlig overfor ham og fordi han støtter mig igennem de svære tider og omvendt, han kender mine dybeste hemmeligheder og min fortid.
Altsår nu er ingen forhold fejl frie!.
-Altsår han har det svært med en ting i min fortid som også plager mig tit, ville ikke nævne det. Men så hvis vi skændes over en lille ting kan han finde på at bruge det lidt men det kan jeg sq leve med for han siger sq undskyld bagefter og det har været sket 2 gange på de 8 måneder vi har været sammen.
Håber du har fået nogle råd du kan bruge, og nogle ordenlige forklaringer på hvorfor jeg vil råde dig til det. Held og lykke, skriv endelig en pb hvis du har flere spørgsmål. Kan altid give et råd, et råd er jo altid gratis
okt 2004
Nu har jeg ikke lige skrevet hver dag, men næsten :b
Samtalen kører da også helt fint når jeg skriver til ham og den går sjældent i stå
okt 2004
Tak for dine råd
Ja, jeg må lige prøve at finde ud af hvad han vil, næste gang vi er sammen.. selvom jeg også har svært ved at spørge om sådan noget.
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 22 Svar: 409
Håber virkelig at du finder hoved og hale i det hele. Skriv hvis du har brug for nogle råd søde
jan 2006
Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.506
Ellers får du det jo aldrig nogensinde at vide, kun ved at gætte, og man gætter som regel aaaltid forkert ..
er selv helt ekstrem dårlig til følelser, men har mange drengevenner pga mit erhverv (mekaniker) og min anden interesse for biler, og de fortæller altid at det er dejligt at jeg er så åben og ligefrem og at de ville ønske at deres kærester var ligesådan .. så ud med sproget, alle kortene på bordet og ikke noget med "hvad nu hvis han tænker sådan og sådan".. : )
Og ellers så tag det da som det kommer : )
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 1.388
og vi skriver meget sammen igennem hele dagen.. og han jagter intet..
han har den charme at han når han skal på arbejde skriver godmorgen til mig.. det er super dejligt.. men ved også at det kun er på lånt tid, indtil han finder sig en kæreste.. (vi er kun venner, og det forbliver sådan)
jeg skriver så godant hver aften..
jeg vil sige at det er forskelligt fra person til person om de gider at skrive, som han jeg skriver med siger "synes jeg det bliver for meget, så siger jeg det, og ellers kan man jo bare lade være med at svare" det sidste lyder hårdt men sandt..
hmm men snak med ham om det hvis du synes det er lidt usikkert (jeres forhold). han vil sikkert være bedre til at svare end vi er..
Skal jeg bare opgive det?