{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

selvmordskult, hvad vil du vide? {{forumTopicSubject}}

ja har om selvmords/dommedagskulter og skal fremlægge imorgen. lortet kommer på eksamensbeviset, så har maked an effort into it <-- eller noget? smiley

SKAL bare have dækket alt ind, så jeg får 12, så er der noget du vil vide, som jeg har glemt at skrive om? smiley bare spørg løs, det ville hjælpe mig rigtig rigtig meget at få det fra et andet perspektiv! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  selvmordskult, hvad vil du vide?
  • #1   13. feb 2011 Hvorfor gør folk det? Hvad ligger psykisk bag? Er det mere/mindre udbredt nogen steder frem for andre? Hvor kommer det fra..?

• #3   13. feb 2011 Hvordan er det at være støtte pæl for en med selvmordstanker(du er velkommen til at spørge mig, da min gamle bedste veninde har forsøgt selvmord)

• #4   13. feb 2011 mange tak for jeres spørgsmål, jeg fylder hullerne ud i min opgave med de spørgsmål smiley

• #5   13. feb 2011 Hvorfor er selvmord blevet en trudsels metode overfor den modstand de møder?

• #7   13. feb 2011 selvmords bombere som gør sig selv til martyrer. ved ikke vil jo nærmere kalde det en sekt en trosretning. folk der hjernevasket.
    En helt anden vinkel af det at begå selvmord, for at få sit politiske budskab ud, og ja evt. tage andre med sig på sin vej.

Hvis folk går med selvmord i tankerne, hvorfor vælger folk så ofte løsningen med at springe ned/ud foran et tog? og tage piller!

Ved godt folk der vælger selvmord, ofte er syge mennesker, der tragisk nok er ude a balance, men har aldrig forstået at de vælger at ødelægge livet for en stakkels tog chauffør, eller at tage piller, som smadre dine indre organer, og hvis du dør af mængden er det skrigende smertefuldt. (efter hvad lægerne siger, da din krop lukker ned, af forgiftning) Og i rigtig mange tilfælde kan man reddes, dog vil man resten af livet højst sansynligt have svækket organer. Jeg er praktisk tænkende, og må indrømme, det er rystende at læse hvor lidt folk tænker over deres afslutning, eftermæle og ikke mindst efterladte. Sørgeligt emne du har oppe.

• #8   13. feb 2011 Familie/bagland? Hvad indflydelse har de på sagen?

Kommentér på:
selvmordskult, hvad vil du vide?

Annonce