456 visninger
|
Oprettet:
selvmordskult, hvad vil du vide? {{forumTopicSubject}}
ja har om selvmords/dommedagskulter og skal fremlægge imorgen. lortet kommer på eksamensbeviset, så har maked an effort into it <-- eller noget?
SKAL bare have dækket alt ind, så jeg får 12, så er der noget du vil vide, som jeg har glemt at skrive om?
bare spørg løs, det ville hjælpe mig rigtig rigtig meget at få det fra et andet perspektiv!
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.656
okt 2006
Følger: 130 Følgere: 158 Heste: 4 Svar: 1.526
jan 2008
Følger: 112 Følgere: 113 Heste: 4 Emner: 106 Svar: 992
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
En helt anden vinkel af det at begå selvmord, for at få sit politiske budskab ud, og ja evt. tage andre med sig på sin vej.
Hvis folk går med selvmord i tankerne, hvorfor vælger folk så ofte løsningen med at springe ned/ud foran et tog? og tage piller!
Ved godt folk der vælger selvmord, ofte er syge mennesker, der tragisk nok er ude a balance, men har aldrig forstået at de vælger at ødelægge livet for en stakkels tog chauffør, eller at tage piller, som smadre dine indre organer, og hvis du dør af mængden er det skrigende smertefuldt. (efter hvad lægerne siger, da din krop lukker ned, af forgiftning) Og i rigtig mange tilfælde kan man reddes, dog vil man resten af livet højst sansynligt have svækket organer. Jeg er praktisk tænkende, og må indrømme, det er rystende at læse hvor lidt folk tænker over deres afslutning, eftermæle og ikke mindst efterladte. Sørgeligt emne du har oppe.
jul 2004
Følger: 27 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 24 Svar: 304
selvmordskult, hvad vil du vide?