{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Hvor seriøse er vi HG? ;-) {{forumTopicSubject}}

Godaften søde HG folk! smiley

Længe har jeg siddet og fuldt med fra sidelinjen i forum og jeg bliver da næsten forarget over hvor lidt vi HG'ere tager trådene seriøst?
Min pointe er at jeg tit støder på tråde som har et fint budskab og ligger op til debat, men tit og ofte ender ud i noget helt andet end topic da der kommer indlæg fra brugere som lige pludselig lyster at kommenterer (ret tit rimelig rapkæftet) noget helt andet i tråden, som ikke liiiiige falder I deres smag.
Hvor seriøse er vi egentlig HG'ere? smiley Hvor rapkæftet kan man egentlig tillade sig at være? smiley

Betegn ikke min tråd som brok, men blot en undring og til lidt eftertanke til næste gang en debattråd kører af sporet smiley

-Moe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor seriøse er vi HG? ;-)
  • #1   24. feb 2011 sad netop og tænkte det samme som dig (:

min mening er at useriøsitet er ok i en vis grad og ikke i ellers seriøse tråde (:

• #2   24. feb 2011 jeg synes vi er ok seriøse

men vi kan også være u seriøse

• #3   24. feb 2011 Tihi.........
    Kunne ikke være mere enig, forum bliver tit til et sted, hvor man egentlig ikke rigtig for et svar med mindre man virkelig har understreget, at man ikke gider have svar fra folk, der ikke har noget konstruktivt at sige.. Jeg synes det er synd, for forum er jo et sted, hvor man burde kunne have gode debatter og svar på en masse tid, der omhandler heste - men selvfølgelig også off topic smiley
    Så hvis jeg må generalisere, vil jeg sige, at forum ikke er ret seriøst.. Det har måske også noget med aldersgruppen at gøre.. Og ja, folk er virkelig rapkæftet, det er synd, for tit og ofte ender det nærmest bare ud i mudderkast...

• #4   24. feb 2011 ved sgu ikke hvor seriøse vi er.
    men med så mange unge og ældre mennesker på ét sted, er det lidt svært, at holde alt på ret linje eller hvad man siger.

• #5   24. feb 2011 Selvfølgelig skal der være plads til de sjove tråde - ingen tvivl om det. HG ville ikke være det samme uden dem! smiley
    Useriøst skal nok mere forståes som at de ofte nedgørende og out-of-topic indlæg der kommer, ofte ikke udviser særlig stor seriøsitet i en debattråd smiley

• #6   24. feb 2011 det kan du have ret i. jeg er selv slem til det, indrømmer jeg gerne :P.

• #8   24. feb 2011 Nu har jeg ikke rigtig fulgt med som sådan, og holdt øje med netop dette emne. Men jeg syntes at HG er mere seriøst end mange af de andre gallerier. Syntes man får svar på alt hvad man spørger om, ligemeget hvor mærkeligt det end måske er. smiley
    Så jeg syntes egentlig HG er ret seriøst - ihvertfald hvis du sammenligner med BG, SG, BB osv. men som sagt har jeg ikke holdt øje med dette emne herinde, så det kan godt være bare mig smiley

• #9   24. feb 2011 Tja, det er jo mennesker. Jeg tager det med. smiley

• #10   24. feb 2011 Så længe start-spørgsmålet bliver besvaret eller debatteret, ser jeg intet galt i at en tråd udvikler sig i en anden retning smiley

• #11   24. feb 2011 Kan have noget med gennemsnitsalderen herinde at gøre. Dem der vil faktisk vil have et fagligt svar må poste på HN istedet.
    Personligt bringer det heller ikke det bedste frem i mig når der i indlægget står 'Ja ve ik ha usæriøs svar!!'.

Kommentér på:
Hvor seriøse er vi HG? ;-)

Annonce