{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træpiller vs halm ?
  • #1   28. feb 2011 Nemmest er klart træpiller men de er nok en smule dyrere....de giver dog også mindre mødding og det er bare så nemt at ordne boksen...ingen rygskader og ingen lugtgener.....jeg elsker duften af nystrøgede træpiller

• #3   28. feb 2011 hvor mange kg vil i tro der skal til at starte en boks op ? smiley 3,5 x 3,5

• #4   28. feb 2011 vi brugte 5 poser træpiller til at fylde vores boks op.

• #5   28. feb 2011 jeg må erkende at jeg er desværre ikke enig, i det med lugt gener. var et smut forbi lykkeshøj i weekenden, og var selvfølgelig en tur i stalden for at se de smukke heste, og føj jeg har da aldrig lugtet noget så grimt, man blev nærmest slået i gulvet af amoniak lugten, trods at stald dørene var åbne, der var åben til begge ridehuse, og udsugningen var i gang, og alleivel stank der voldsomt af amoniak. og lykkeshøj bruger træpiller. det kan selvfølgelig godt være at de ikke er gode nok til at muge ud, og sparer på piller og udmugning, men det var ikke en sund stald at være i.

dog er jeg enig i at pillerne er dyrer end halm, men nemmere at håndterer og møddingen bliver ikke nær så stor, og ja friske piller dufter godt, og ser dejlig lyst ud

• #6   1. mar 2011 nej Astrid, halm piller er lavet af halm, træpiller er lavet af træspåner der er presset, og nogle limet sammen

• #7   4. mar 2011 Jeg kommer på Lykkeshøj til dagligt og synes bestemt ikke der lugter... Hestene står altid rent og tørt så kan kun anbefale træpiller...

Kommentér på:
Træpiller vs halm ?

Annonce