hair extensions (århus) {{forumTopicSubject}}
lige siden jeg var helt lille har jeg altid gerne ville have langt, flot prinsesse hår. desværre har jeg utroligt tyndt hår, så skal klippes hele tiden og derfor har jeg haft den samme længde i alt for lang tid...
sidste år købte jeg nogle clips on/off extensions, men blev SÅ træt af at klippe dem af og i hele tiden. så nu har jeg overvejet at få nogen syet i.... har nemlig hørt at limen ødelægger håret og kan lave dreadlocks - hvilket jeg MEGET gerne vil undgå :o)
nu ville jeg bare lige høre om i kender nogle 'prof' steder - helst ved frisør, hvor man kan købe extensions, få dem syet i, farvet OG klippet.. gerne i århus området :o)
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.420
jul 2004
Følger: 65 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 125 Svar: 1.015
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 22 Svar: 409
jul 2009
Følger: 17 Følgere: 23 Svar: 213
Jeg passede og plejede håret efter alle kunstens regler! og det var rigtig flot. Indtil den dag jeg skulle have det ud!
Jeg brugte sådan noget rigtigt remover købt ved frisøren. Det virkede dog ikke. Og mit hår knækkede alle de steder hvor limen sad.
Nogle måneder efter det, fik jeg sat extension i igen. Der blev der flettet 4 små fletninger langs min hovedebund og så blev extensionsne syet fast i dem. Det holdte super godt! og hvor utrolig pænt! og jeg mistede ikke et hår af mit eget da jeg skulle ha det ud, nogle måneder senere.
Så jeg vil ALDRIG bruge andet end flette-metoden.
Sidder som sagt idag, med et meget grimt hår. I mange forskellige længder og render til frisøren hver anden månede for at mit hår kan blive langt og sundt igen.
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 346 Svar: 1.687
hair extensions (århus)