{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Hvad er det overhovedet?!? {{forumTopicSubject}}

Jah, endnu et spørgsmål/klagebrev over alle de problemer jeg har haft med en foderleverance...

Fik ENDELIG foderet hjem idag, efter 2 uger hvor jeg næsten har bidt mine hænder af fordi jeg kun havde foder til én uge da jeg bestilte.. Nå, men jeg havde bestilt Alfalfa Lucerne fra dangrønt, og da jeg så får foderet får jeg en sæk LucernePILLER? Aner fisme ikke engang hvad det er? :s Er ved at være træt af den behandling jeg har fået, bare fordi jeg bor på en ø...

Men forstår bare ikke, hvordan man kan forbytte/misforstå ALFALFA lucerne med LucernePILLER? Det hænger da slet slet overhovedet ikke sammen, så de får lov til at tage skidtet igen og give mig det rigtige, især når jeg har ventet så længe på det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det overhovedet?!?
  • #2   7. mar 2011 ja, det jo netop lige det der er problemet.. bor på læsø, så der er endda langt til fastlandet plus det er R**dyrt smiley

    Og ja, det er utroligt at de kan være så sjuskede smiley
    Den ene sæk müsli var også tapet sammen -.- men altså, det kan jeg leve med, da foder intet fejler, og der er ikke gået noget tabt synligt i hvert fald


  • #4   7. mar 2011 puha smiley Ja, nu har jeg foder til 2-3 måneder, så kommer nok til at skulle købe engang mere, men næste gang tror jeg vi tager noget med en weekend hvor vi er på fastlandet, for det andet pjat her dét gider jeg bare ikke! Man kan ikke blive ved med at finde brugbare nødløsninger med foder til krikken når man bor sådan et sted her smiley

  • #6   7. mar 2011 Yep det er mere end yderst frustrerende smiley Især nu hvor man er begyndt at kunne ride igen, for dem som IKKE har et ridehus som nabo til rådighed, og hesten så skal bruge en del ekstra energi her i opstartsfasen smiley men hun overlever, hehe smiley

  • #8   8. mar 2011 nå, men min mor ringede derover og brokkede sig idag, og til vores held holdte vores fragtmand der imens vi snakkede med dem, så vi fik det de havde sent forkert med med det samme, så det er her ved 1 tiden, ingen vrøvl der.. For første gang, men dejligt! smiley

  • #10   8. mar 2011 det typisk smiley

  • #12   8. mar 2011 okay, træls smiley Min kan heldigvis godt tåle noget med energi i, da hun overhovedet ikke bliver hverken varm eller overgearet, det sku dejligt smiley Men ikke fordi hun er doven smiley Hvad får din så, hvis der ikke må være for meget energirigt i? smiley

  • #14   8. mar 2011 okay smiley
    Og lidt træls når de ikke kan komme af med det igen.. bryder mig ikke om når sluk'knappen ikke virker smiley


  • #16   8. mar 2011 haha xD

Kommentér på:
Hvad er det overhovedet?!?

Annonce