{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Graver kaniner meget?
  • #1   7. mar 2011 Vil nok sige at hvis de ska gå på jorden, så overvej og få lagt et hønsenet i bunden. Så de ikk graver gange i jorden

• #2   7. mar 2011 Marsvin og kaniner spiser ikke det samme

Kaniner er kolonidyr og har derfor ikke brug for at gå i flok.. Du kan ganske enkelt ricikere de dræber hinanden eller marsvinene..

• #3   7. mar 2011 Rigtig flot voliere du har dig.. min kanin en halv stor blanding gravede sig ud af dens løbegård guskelov nåede den ikk at løbe væk, min mor havde en lille løvehoved den gravede ikke.

• #4   7. mar 2011 smiley hvis du skal have kaniner skal du nok ligge hønsenet i bunden!! ellers kan de grave sig ud på 1 kvarter!! jeg har en kanin gående i mit gamle marsvine-udendørs-hjemmelavede bur. og der har vi simpelthent flået det hele op gravet ca. 1 meter ned i jorden. lagt hegn og så på med det pænt store bur:) det tog så også lidt mere end et par timer!:) men hun nyyyder at kunne grave som "rigtige" kaniner:) men det kan også være ret nedern hvis den så har gemt sig der nede og den så ikke gider komme op xD så står man lidt med et problem!!:s

• #5   7. mar 2011 Kaniner graver og slås rigtig meget. Vi har en stor løbegår, på ca 6 x8 meter, delt op i 3, da kun få kan gå sammen, ellers slår de simpelthen hinanden ihjel. Kanienr er voldsomme territorie bevidste. Jeg har også marsvin og de kan fint gå mange sammen, det kan kaniner ikk.

I øvrigt kan kaniner grave rigtig meget, vores løbegård faldt sammen og to slap ud og blev taget af en ræv. Så hønsenet i bunden og tag det alvorligt hvis kaninerne slås, vi har to hunner som faktisk er søskende, hvor den ene bed den anden ihejl.

• #7   7. mar 2011 kaniner graver rigtig meget!
    min faster og onkels kaniner gravede sig under et hønsenet xD

• #8   7. mar 2011 Vores kaniner graved sig på et tidspunkt under fortovet, så det blev ødelagt og vi fik en kæmpe regning.. Jeg har altid haft kaniner til at gå sammen.. hunner går fint sammen, men nogle hanner skal kastereres..
    Det er en rigtigt god ide at grave hønsenet et stykke ned i jorden, så de stadig kan grave huller.. de elsker at lave huler og gange nede i jorden smiley

• #9   7. mar 2011 ØØØvvvvvv....

• #11   8. mar 2011 hønsenet er slet ikke stærkt nok til kaniner, der skal voliere hegn i bunden, med så små masker at de ikke kan grave, for kan de bare få hovedet i gennem nettet, så kan de komme ud, og der skal ikke et ret stort hul til...

ja de graver ret voldsomt, dog har jeg aldrig haft problemer med at have flere kaninder til at gå sammen, enkelte gange har jeg oplevet at han kaniner ik kan med hinanden men jeg har aldrig haft problemer med hunnnerne.... heller ikke når de har haft unger....

• #12   8. mar 2011 nogle kaniner kan godt slå hinanden ihjel! mens andre er så søde ved hinanden! vi havde engang 2 kaniner en han og en hun. de gik i samme bur og så havde vi bare sat hønse net for. og hannen blev ved med at bide hegnet over og hoppe ind til hun´kaninen. selvom den ikke var i løbe tid! og så havde vi ladet dem få et kuld unger. og så kunne hunnen ikke selv føde så vi tog til dyrlægen med hende og i den tid sad den anden kanin bare og kig i cirkler af kedsomhed og sorg!! og han blev så lykkelig da han så hende igen! så vi fik ham kasteraret så ikke der skulle gå noget galt, og da hunnen så døde blev hannen så trist at han slet ikke ville spise eller drikke i 2 uger! og vi fik ham til dyrlægen mange gange. og hun sagde at det eneste rigtige for ham var at aflive ham, så ikke han døde af sorg. og modsat har vi haft to hunner som før i tiden har hygget sig gevaldigt sammen! og de var ved at tage livet af hinanden!!

Kommentér på:
Graver kaniner meget?

Annonce