Optagelse {{forumTopicSubject}}
Altså hvad er det med jer herinde ??
i skal ikke have skyld for at være en velkomst komite, det er ihvertfald sikkert.
Det sjovt som man ser af heste af finere race eller med et fint navn god stamtavle etc sagtens kan komme ind med 4 6 fotos men det kan miks og alm racer som shetlænder nordbagge etc ikke !! Tænk lige over det.
og så den evige kommentar som man finder en del steder "jeg byder velkommen når fotos er i bedre kvalitet" nu ved jeg ikke med jer, men jeg syntes det er dyrt at have hest så det en billig mobil og et blilligt kamera jeg har og hvis jeg havde et dyrt kamera ville jeg nok vlre påpasselig med at tage det med i stalden, derudover er det unge piger der primært er brugere herinde, skal man afvise dem fordi de ikke har et dyrt kamera at tage fotos med....come on !!! det primære må da være at se hinandens heste, rytter snak etc. og iøvrigt står der man skal bedømme ud fra de betingelser der er sat op herinde, men det jo tydeligt at i slet ik har læst de betingelser!!
Det var så en opsang - nu vil jeg fortsætte med at byde velkommen.
jun 2010
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 244
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 21
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.106
Jeg har endnu ikke oplevet af nogle af de heste jeg har oprettet er blevet afvist, til trods for at jeg både har haft forskellige racer og blandinger oprettet.
Emlyn som jeg har oprettet lige nu, hans profil har jeg taget billederne med et ganske almindeligt billigt digital kamera, det har jo noget at gøre med om man selv gider at gøre noget ud af profilen, for hvis man ikke gider det hvordan kan man så forvente at andre gider at byde den velkommen
mar 2011
Usmageligt er det!
feb 2010
Følger: 26 Følgere: 18 Emner: 21 Svar: 118
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.212
Det er også træls at se på de samme 5 - 7 billeder, hvor den eneste ændring er at der i et eller andet dårligt fotoprogram er sat: JEG ÆLSKER DIG! VERDENS BEDSTE PONY ind ...
feb 2010
Følger: 26 Følgere: 18 Emner: 21 Svar: 118
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.212
apr 2008
Følger: 49 Følgere: 75 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.475
mar 2011
hvis man ik kan se om det er pels eller støvler der er på fotoet så overholder det alligevel ik optagelses betingelserne og så det kun naturligt at afvise, men det er nu altså slet ikke det jeg beskriver, se feks fotos af min hest, ja det dårlig kvalitet, (hvilket jeg os har måtte høre for)men hvis der nogle der kan se en støvle frem for en pony, så sku i nok have gåpet til Loui Nielsen
Flower Power
I så fald så kan du ikk følge særligt godt med, tag nu bare eksemplet igår, en fin hest med lang stamtavkle ingen tekst og bare 5 fotos kom ind en nordbagge med meget tekst og 10 fotos kom ikke ind, og dette er langt fra det første eksempel. Det fint i modargumenterrer men prøv nu li at følge med for beviset taler for sig selv.
LSM .. Mocca Mude.. ! Ost ost oste crind.. .
der er over 5 stks der bliver afvist dagligt på trods af både txt og fotos, så nogle må jeg jo tale til og føler man sig truffet så det jo bare sådan det er
sep 2009
Følger: 29 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 48 Svar: 1.228
Jeg var lige ved at blive afvist... Just food for thougt
mar 2011
Annika * tror du misforstår, Jeg afviser kun hvis ejeren af profilen ikke har tilknytning til hesten (som galleriets regler forskriver) så hvor meget eller lidt txt der er er jeg ligeglad med, men jeg syntes det sjovt som der forskelbehandles alt afhængigt af hvor fin hesten er.....
se også ang stamtavler og brugernes egne regler
http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=725247
Optagelse