{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle der har set hele "Lost" serien?
  • #1   18. mar 2011 Når først man er kommet igang med at se serien, så SKAL man da se den færdig! Den er jo vildt spændende smiley jeg har set alle sæsoner, en fra min klasse er så vild med den at han har købt alle sæsoner, selvom de nyeste er sygt dyre

• #2   18. mar 2011 køb dem !!!
    Det vil du bestemt ikke fortryde! Den serie er så god, spændende og utrolig vanedannende at man bare kan se den igen og igen smiley

• #3   18. mar 2011 Første sæson er god. Resten er ikke særlig godt - og især de to sidste sæsoner er én stor forvirring.
    Jeg elskede LOST, men ville ikke anbefale folk at bruge så mange penge på dem, og slet ikke de to sidste.

• #4   18. mar 2011 Så skal man se dem allesammen. Gerne hurtigt så man kan huske alle de paralelle historier og hints. Jeg kan helt klart anbefale at se dem allesammen!

• #5   18. mar 2011 Man skal se dem alle sammen! Så får det hele også meget mere mening smiley Dog er første sæson bedre end de andre.

Hilsen en der har alle sæson på DVD og har set alle afsnit xD

• #6   18. mar 2011 Linå Vesterskovs Joakim R.I.P
    Det er faktisk svært hvad at forklar hva den handler om, for den bliver meget indviklet.
    Men i stor træk handler LOST om en fly der styrter ned på en ø (hvor sker mange mærkelige ting. Bl.a rejser de i tiden osv.) og deres kampe for at komme hjem igen. Samtidig handler den også om alle personerne, om hvordan de var før flyet styrtede ned.

Se den, så finder du ud af det smiley

• #7   18. mar 2011 OKay tak skal i have smiley Er nemlig gået igang med at se de sæsoner jeg har og SKAL se flere afsnit hver aften ;D Er vireklig blevet afhængig af den, men tror nu nok jeg vil vente til priserne er faldet, og så må jeg bare starte forfra hvis jeg ikke kan fhuske handlingen smiley
    Tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Nogle der har set hele "Lost" serien?

Annonce