236 visninger
|
Oprettet:
Canon Kamera {{forumTopicSubject}}
Jeg skal snart ud og købe et Canon eos 500D - Men jeg har fået af vide at det er rigtigt svært at finde ud af og man skal indstille det HELE tiden. Passer det? Ville også rigtigt gerne høre hvad i gør med jeres kamera
okt 2008
Følger: 40 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 102 Svar: 641
Det er et spejlrefleks, så ja, det er lidt svært at finde rundt i i starten, vil nogle mene, men jeg synes at det er et nemt kamera. Der er jo en manual, du kan kigge på, hvis du kommer i tvivl..
Kan derudover godt lide måden det ligger i hånden. Bare lige til info.
nov 2009
Følger: 28 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 40
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
Men der er "knapper" hvor at den ene gør alt selv, og den anden skal du kun vælge blænde, og den tredje, lukketid osv ..
Det er VILDT nemt, trods at jeg selv har svært ang. det med refleks normalt, fordi jeg havde et skod reflekskamera før jeg ikke kunne finde ud af.
Det eneste trælse er skarpheden på videoen .. Du skal nemlig justere skarpheden med zoom knappen, hvilket er svært at få den til at være HUNDREDE procent . Man lærer det, men ingen tvivl om at det er træls..
- Så er det bare godt man kan fokusere på billede, og vælge video derefter.
Det ligger super godt i hånden hvis man er vant til det "mindre" (er normalt vant til at håndtere min fars store og tunge canon.)
Canon Kamera