{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Langsom hjemmeside - hjælp? {{forumTopicSubject}}

Min hjemmeside er møg langsom - what to do?

Ja, min hjemmeside, ikke min browser eller mit net. Jeg vil tro at den er langsom for alle, og det er MONSTER irriterende, for man mister ligesom tålmodigheden og så gider man ikke bruge min side T_T

Jeg har kun lagt et billede ind hos selve udbyderen (dog i god kvalitet) og dét bruger jeg som banner, så mistænker det billede for at gøre det hele langsomt .. men kan et enkelt billede gøre så meget..?

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved det - nogle der kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langsom hjemmeside - hjælp?
  • #1   30. mar 2011 min hg var mega langsomt i går men i dag er det normalt igen

• #2   30. mar 2011 din hjemme side er ikke langsom hos mig

• #3   30. mar 2011 er det ikke en gratis hjemmeside du har? i så fald kan du ikke gøre så meget andet end at lave din header i mindre opløsning, der er jo ingen grund til at det billede skal være så stort

• #4   30. mar 2011 <b>¤Kiks&Nikki¤ H</b>
    Nu er det så ikke HG jeg snakker om ..

<b>+ FILUR min engel +</b>
    Det var da godt at høre!
    - Den er lidt bedre idag hos mig, havde også gang i mange ting samtidig igår, men den er stadig langsommere end normalt (hos mig)

<b>Katrine </b>
    Det er det nemlig.
    - Jeg prøver at lave et nyt billede som header, det trænger også til at blive skiftet smiley

• #5   30. mar 2011 Ja prøv du det, komprimer det evt smiley hvis du arbejder i photoshop kan du se billedets faktiske størrelse. Jeg har nogen gange ubevidst siddet og arbejdet med billeder, der er 14 meter brede - det er jo ret dumt (i hvert fald sålænge det ikke skal bruges til en kæmpe plakat ;)), så kan man ligeså godt komprimere det smiley

Kommentér på:
Langsom hjemmeside - hjælp?

Annonce