{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Trådt over tåen {{forumTopicSubject}}

Jeg blev i formiddags trådt over lilletåen af hyppen, det gjorde ikke specielt ondt eller noget, og jeg tog ud at ride, men av hvor gjorde det ondt at stå af igen!
Men skulle jo have ordet hesten, og det gjorde mindre ondt, så jeg tog ud til den næste hest og red. Da jeg var taget afsted begyndte det at gøre mere og mere ondt, og da jeg var færdig kunne jeg næsten ikke komme af. Nu er jeg lige kommet hjem fra hestene og været i bad, og kan næsten ikke røre min tå mere. Lige da jeg tog sko og strømper af var den lidt rød og blå, men mens jeg var i bad og fik tøj osv på, er den nu blevet rigtig flot i farverne - både blå grøn, lilla, gul og rød (den er virkelig vild) Den har hele tiden været lidt hævet.

Spørgsmålet er nu, hvad kan jeg gøre for at få den så god igen så hurtigt som muligt? tænker det er forsent at køle, det skal jo gøres med det samme...
undskyld det blev så langt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trådt over tåen
  • #1   10. apr 2011 Avs, det gør simpelthen bare SÅ ondt sådan en tur..
    Jeg tror det eneste du kan gøre, er at sørge for at holde det lidt i ro, og så sid med benet opad - altså hvil det på en skammel, eller smæk benene op i sofaen..
    Prøv at undgå at stavre for meget rundt de næste dage, til den er kommet sig lidt..
    God bedring til tåen.. smiley

• #2   10. apr 2011 Cecilia:
    Nå, jeg har bare hørt at lægerne ikke kan behandle brækkede og forstuvede tæer, medmindre det er storetåen.. smiley

• #3   10. apr 2011 De gange jeg har haft brækken mine tær, har jeg bare sørget for at holde dem op ad og ikke gå for meget på dem smiley ..

• #4   10. apr 2011 Skete også for mig, her for nogle uger siden.. kunne dog godt mærke at den hævede mere og mere op da jeg red, så skyndte mig hjem med den i stedet.. Så er det bare på med is.. for at hævelsen skal forsvinde siger lægerne, at man skal have is på i 20 min af hver time.. så lig den lidt oppe af også..

• #5   10. apr 2011 Tror ikke du skal regne med hjælp fra lægen - min Mor har i løbet af de sidste to år brækket lilletåen fem gange, og lægen har ikke ville gøre noget - den kan bindes sammen med naboen hvis det er, men ellers er det bare ro smiley

• #6   11. apr 2011 de kan ikke gøre noget ved en brækket lille tå, andet end hæve den med et plaster (et langt stykke plasterkrydser over tå'en, så den bliver hævet opad),
    har prøvet det mange gange.
    Lige nu render jeg med storetåen, og tåen ved siden af, blve tråd at 2 kæmper på samme dage, dem kan man slet ikke gøre noget ved.

Kommentér på:
Trådt over tåen

Annonce