{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
356 visninger | Oprettet:

Hvordan kan folk være så uærlige?? {{forumTopicSubject}}

I dag var jeg inde i byen for at købe nyt tøj. Jeg er gået ind i en butik og vil gerne prøve et par bukser. Da jeg kommer ind i prøverummet, ligger jeg min mobil på den lille skammel derinde og glemmer uheldigvis at få den med ud igen.. Jeg kommer i tanke om det max 10 minutter efter og skynder mig tilbage til butikken, men da er den selvfølgelig væk. Jeg forsøger at ringe til den, men der kommer straks telefonsvarer på, altså er telefonen blevet slukket eller også er der noget der har pillet SIM-kortet ud. Jeg ved godt, at det nok mest er min egen skyld at den er væk, men hvordan kan den person få sig selv til at tage den? Jeg kan blive så gal når folk er så uærlige, hvorfor ikke aflevere den i butikken, de kan vel regne ud at der nok er en der savner den.. Øv bøv, og så er det en helt ny telefon (Nokia N71)..

Nå det var så min skod dag! Andre der har oplevet noget lignende??

Mvh Simone, der savner sin elskede telefon.. ;-(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kan folk være så uærlige??
  • #1   17. jun 2006 årh, hvor træls..
    Jeg har også engang glemt min telefon på et offentligt toilet, og der var LANG kø.
    Da jeg 10 min efter kom tilbage stod der en dame med den, og hun fik hurtig fat i mig og spurgte om det var min.
    Jeg var bare heldig.. Jeg kunne ligeså godt have mistet den..

Træls med uærlige folk, men det er heldigvis ikke alle der er sådan smiley

• #2   17. jun 2006 nej heldigbis ikk.. selvom jeg har en gammel nokia 3310.. hehe.. men den duer og det er det vigtigste for mig.. men det var sq ærgeligt med din telefon.. Ja, der findes jo også sådan nogle mennesker, der bare beholder hva de finde.. TRIST!!

• #3   17. jun 2006 men jeg håber da du finder den igen.. :oD

• #4   17. jun 2006 - Charlotte Drachmann - Who Knew ? -
    Det var da dejligt og heldigt at du fik den igen.. smiley Og ja det er godt at ikke alle mennesker er sadan..

Boogiemaan
    Ja det er helt klart det vigtigste at de duer, så er det egentlig lige meget hvordan de ser ud.. Ja det er rigtig ærgerligt, og jeg håber at den der har taget den, bare har lidt dårlig samvittighed.. smiley

• #5   17. jun 2006 Jeg tror desværre ikke sandsynligheden for at finde den er særlig stor, men man kan da håbe på det umulige.. smiley

• #6   17. jun 2006 Har prøvet noget alla det... det var min pung... - den blev bare taget fra min taske, som jeg havde på ryggen... uhyggeligt...

• #7   17. jun 2006 ååååååårh trælst mand!
    en af mine storebrors "veninder" skulle n dag låne hans mobil, efter en fest (da hun skulle hjem. hun var stang stiv)
    og da min storebror kommer hjem kommer han i tanke om at hende "veninden" stasdig hande den.. haha.
    han fik den tilbage efter en uge, da pigen sagde at hun altså ikke havde den, men så fandt hun den, og gav ham den.

• #8   17. jun 2006 Maria - Just enjoy life. We're only given one !
    Ej puha, det lyder godt nok ikke særlig rart..

Cæcilie K
    Nej det er virkelig ikk særlig fedt.. Hvordan blev de stjålet?

. -{TEAM HV}- .
    Det er da altid noget at han fik den tilbage igen.. smiley

Kommentér på:
Hvordan kan folk være så uærlige??

Annonce