{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Læge eller Sekretær? {{forumTopicSubject}}

Jeg var ved lægen i fradag, da jeg skulle have frosset en fodvorte, det første hun siger er at hun bare lige skærer godt ned, det bliver jeg lidt forskrækket over for regnede bare med at den skulle fryses, men det gjorde hun så og det gjorde egentlig ikke specielt ondt, bagefter begynder hun så at fryse den det gør skide ondt og under det hele kommer hun med dårlige kommentarer og osse til tider krænkende kommentarer. Hun siger så at jeg skal komme igen om 14 dage men da jeg er i sommerhus der beslutter hun at jeg skal komme om en uge. Da jeg kommer hjem har jeg fået en kæmpe væskeansamlig lige ved siden af, og næste dag er det så blevet til en blodansamling, min mor som er sygeplejeske mener bestemt ikke at det skal se sådan ud, hun ringer så til lægesekretærene og klager og afbestiller min tid og få først der få hun at vide at det slet ikke var en læge som havde ordnet min fod men en sekretær:( Hvad sys i om det? For jeg har været sur lige siden og går stadig med den fod og kan ikke træde ordenligt ned, og det gør pisse ondt:(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læge eller Sekretær?
Kommentér på:
Læge eller Sekretær?

Annonce