{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

¨snyder¨ i salgsverdenen (advarsel) {{forumTopicSubject}}

Har i dag modtaget en mail fra en der var interesseret i min hest som er til salg, skrev tilbage til personen for det var jo skønt at der endelige var nogen interesserede. Men i mailen jeg fik tilbage ville de både have kontonummer osv., så jeg skrev tilbage at hvis de ikke ville komme og se hesten, så jeg kunne se hvem de var, så ville jeg under ingen omstændigheder sælge til dem.
en anden ting er også at de de skrev, umiddelbart lignte noget der var oversat på google translate.

Jeg skriver her inde, for at advare andre evt. sælgere.

Her er mailen :

Am fornøjelse at læse tilbage fra dig om status for din hest og jegvil gerne have, at svare mig disse spørgsmål okay ....
Hvor gammel er hesten?
Hvad er din endelige salgspris?
Kan jeg få flere billeder af det?
Er det har nogen skade?
Har du har en bankkonto eller paypalkonto?

Jeg vil være glad, hvis alle disse spørgsmål kan besvares, og jeg vilhave dig tilvide, at jeg er en maskinmester i øjeblikket på havet og jeg vil bliveoverfører betaling via bankoverførsel eller PayPal konto cos jeg kankun få adgangtil min bankkonto via internettet, og jeg vil sende en pick upagent til at hjælpe afhente hesten til min far okay, og jeg vil være på udkigat læse fra dig snart med de bedste betalingen, der passer dig.'

vidt Belinda

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ¨snyder¨ i salgsverdenen (advarsel)
Kommentér på:
¨snyder¨ i salgsverdenen (advarsel)

Annonce