{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Fantastisk hest! {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo lige købt den her super smukke DV vallak i sidste måned. Jeg købe ham for at bruge ham til dressur og lidt hygge spring. Og idag var så første dag jeg ville springe på ham... Jeg er selv lidt nervøs for at springe, for har aldrig prøvet at springe på en rutineret hest, men ham Dacapo (min hest) har sprunget 130 enkelt spring, så lidt måtte han jo kunne smiley

Vi startede bare med de små 30 cm kryds spring - som jeg personligt synes så ret så høje ud! Men det var jo det rene barnemad for ham, så vi blev ved med at sætte dem lidt højere op, og jo højere springene blev, jo federe blev det at springe! Vi sluttede af med at springe 90 cm lodret, og så sluttede vi, så vi begge to havde fået en god oplevelse ud af det.

Og det må man sige vi fik...! Dacapo nød det fuldt ud, og tog da et par hurtige galop runder med ørene fremme. Og jeg begyndte at overveje om jeg skulle tage det spring lidt mere seriøst, for bare efter den spring dag idag, har han givet mig lyst til så meget mere, fed fed oplevelse!

Måtte lige dele lidt med jer, og så håber jeg i vil kigge forbi fotoalbummet med os der springer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Spartling af huller i væg 205 kr.
  • Rengøring 750 kr.
  • Fjernelse af træstub 1.400 kr.
  • Fjerne træstamme 700 kr.
  • Bruser slangen er kommet løs for brus hovedet 500 kr.
  • Elektrikerhjælp til udskiftning lysdæmperkontakter til almindelig tænd/sluk kontakter 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fantastisk hest!
Kommentér på:
Fantastisk hest!

Annonce